2. Jižní Amerika
  3. Uruguay
  4. Río de la Plata - konkurence pro jihočeská Blata.

Río de la Plata - konkurence pro jihočeská Blata.

Uruguay je pohodová země pijáků maté se stovkami kilometrů pláží a krásnou Colonií del Sacramento, ale nabízí i víc.
Cestopis z roku 2019 napsal Zbyněk Milfait

Zážitky pro tebe sepsal Zbyněk Milfait

11. 07. 2021, poslední aktualizace 2021-07-11T21:29:02+02:00

Zbyněk Milfait Na Cestujlevne je už 4 měsíce, napsal pro tebe 12 cestopisů .

Zbyněk Milfait

Ahoj. Dík za tip na karneval v Montevideu. Já už dlouho plánuji na doporučení mých argentínských přátel navštívit karneval v Gualeguaychú v Argentině nedaleko uruguayských hranic. O tom v Montevideu jsem nevěděl. Co se týká letenek, tak letenky do Jižní Ameriky bývají levné okolo Silvestra zhruba do 10.1. Chce to zkoušet různá města ( třeba Mendoza, Córdoba, Foz do Iguacu atd.). Často bývají levnější než Buenos Aires i když se v něm někdy přestupuje. Já sehnal v roce 2019 letenku Praha - Amsterdam - Sao Paulo - Montevideo a zpět přes Paříž do Prahy i s odbaveným zavazadlem za 12000 kč. Chce to hýbat s datuma odletu a návratu. Však to jistě znáte. Všude je co objevovat, jen je třeba mít oči a mysl otevřenou. Zbyněk.

Jakub Langer

Zajímavá zkušenost s letenkami okolo vánoc. Mně naopak připadaly dost drahé, a proto právě ještě nikdy nevyšla návštěva tradičního festivalu Feria de Cali v Kolumbii, jež se konával 25.12. - 30.12.

Z těch levnějších letenek do Jižní Ameriky se mi nejvíce líbila jedna komplikovanější s LATAMem: Paris - São Paulo - (Buenos Aires) - Lima - Asunción, Asunción - Lima - São Paulo - Paris za 8769 Kč. Tenkrát v listopadu 2019 jsem po Paraguayi zůstával v Peru, ovšem to už začínalo jiné dobrodružství v rámci tehdejší RTW ...

Jakub Langer

Tato, jedna z nejvyspělejších zemí Jižní Ameriky, mě dlouho nikterak nelákala, proto jsem do ní zavítal až jako do poslední. Nakonec týdenní pobyt byl celkem fajn.

Kromě již výše zmíněného v Montevideu také stojí za to vidět Museo del Carnaval nebo někdy v budoucnu zažít i místní carnaval v rytmu canbombe. Dále pak kousek od brazilské hranice se nacházejí krásné historické pevnosti (Fortaleza de Santa Teresa, Fuerte de San Miguel).

mirjur

To vypadá jako vyčerpávající popis, díky za něj. Zjevně i taková zdánlivě nezajímavá země jako Uruguay stojí za návštěvu. Teď už jen aby se naskytly letenky za dobrou cenu.

nedávno na fly4free byla akce

Další cestopisy, které napsal Zbyněk Milfait

Madeira - našinec jen vejrá.
Zbyněk Milfait 2021-07-17T21:55:31+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2019

Tajemné tunely na levádách, pestrobarevné hory, všudypřítomná květena, mezi níž se ukrývá hadinec převislý, madeirský endemit.. Na Madeiru jsem přiletěl se společností Binter z ostrova El Hierro s přestupem na letišti Tenerife - nord. Cena letenky z ostrova El Hierro na Madeiru s návratem na Tenerife - nord v květnu 2019 byla…

Sardinie - každý si tu najde svoje.
Zbyněk Milfait 2021-06-12T19:19:19+02:00 0 komentářů
Itálie 2017

Sardinie je plná překvapení. Ať už přírodních, nebo kulturních.. Na Sardinii jsem doplul nočním trajektem (7,5h) s italského přístavu Livorno do městečka Olbia. Byl květen, tak jsem lístek kupoval na místě půl hodiny před plavbou. Osoba + auto 81 euro jednosměrná.…

Z Carretery Austral do El Chaltén.
Zbyněk Milfait 2021-05-29T17:35:09+02:00 4 komentáře
Argentina 2019

Z chilské Villa O'Higgins lodí a chůzí do argentinského NP Los Glaciares.. Po asi měsíčním putování po bájné Carretera Austral jsem dorazil do nádherné u fjordu ležící osady Caleta Tortel. Zátoka je obestavěná domy postavenými na dřevěných kůlech  a štěrková silnice sem…

Vodopády Iguazú - voda padá do vlasů.
Zbyněk Milfait 2021-05-16T19:47:58+02:00 0 komentářů
Brazílie 2020

Trojmezí Argentina, Brazílie, Paraguay - každého cestovatele ráj.. Poklidné argentinské městečko Puerto Iguazú se nachází na soutoku řek Paraná a Rio Iguazú na hranici Brazílie a Paraguaye. Nad soutokem se nachází krásná vyhlídka s večerní světelnou show za…