Río de la Plata - konkurence pro jihočeská Blata.

Uruguay je pohodová země pijáků maté se stovkami kilometrů pláží a krásnou Colonií del Sacramento, ale nabízí i víc.

Cestopis z roku 2019 napsal Zbyněk Milfait

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Zbyněk Milfait
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-07-11T20:29:02+02:00

Zbyněk Milfait procestoval 0 zemí světa světa, nejvíce . Na Cestujlevne.com se přidal před 1 rokem a napsal pro tebe 18 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Zbyněk Milfait

Ahoj. Dík za tip na karneval v Montevideu. Já už dlouho plánuji na doporučení mých argentínských přátel navštívit karneval v Gualeguaychú v Argentině nedaleko uruguayských hranic. O tom v Montevideu jsem nevěděl. Co se týká letenek, tak letenky do Jižní Ameriky bývají levné okolo Silvestra zhruba do 10.1. Chce to zkoušet různá města ( třeba Mendoza, Córdoba, Foz do Iguacu atd.). Často bývají levnější než Buenos Aires i když se v něm někdy přestupuje. Já sehnal v roce 2019 letenku Praha - Amsterdam - Sao Paulo - Montevideo a zpět přes Paříž do Prahy i s odbaveným zavazadlem za 12000 kč. Chce to hýbat s datuma odletu a návratu. Však to jistě znáte. Všude je co objevovat, jen je třeba mít oči a mysl otevřenou. Zbyněk.

Jakub Langer

Zajímavá zkušenost s letenkami okolo vánoc. Mně naopak připadaly dost drahé, a proto právě ještě nikdy nevyšla návštěva tradičního festivalu Feria de Cali v Kolumbii, jež se konával 25.12. - 30.12.

Z těch levnějších letenek do Jižní Ameriky se mi nejvíce líbila jedna komplikovanější s LATAMem: Paris - São Paulo - (Buenos Aires) - Lima - Asunción, Asunción - Lima - São Paulo - Paris za 8769 Kč. Tenkrát v listopadu 2019 jsem po Paraguayi zůstával v Peru, ovšem to už začínalo jiné dobrodružství v rámci tehdejší RTW ...

Tato, jedna z nejvyspělejších zemí Jižní Ameriky, mě dlouho nikterak nelákala, proto jsem do ní zavítal až jako do poslední. Nakonec týdenní pobyt byl celkem fajn.

Kromě již výše zmíněného v Montevideu také stojí za to vidět Museo del Carnaval nebo někdy v budoucnu zažít i místní carnaval v rytmu canbombe. Dále pak kousek od brazilské hranice se nacházejí krásné historické pevnosti (Fortaleza de Santa Teresa, Fuerte de San Miguel).

mirjur

To vypadá jako vyčerpávající popis, díky za něj. Zjevně i taková zdánlivě nezajímavá země jako Uruguay stojí za návštěvu. Teď už jen aby se naskytly letenky za dobrou cenu.