3. Roadtrip po balkánských hot springs

Roadtrip po balkánských hot springs

Zapomeňte na Island, přírodní horké prameny najdete i na trase Srbsko - Řecko - Albánie (a zadarmo!)
Avatar uživatele Klaruz
Cestopis z roku 2018 napsala Klaruz

Zážitky pro tebe sepsala Klaruz

22. 11. 2018, poslední aktualizace 2019-05-26T18:00:54+02:00

Klaruz žije v České republice a procestovala 28 zemí světa, nejvíce Evropu a Severní Ameriku. Na Cestujlevne je už 6 let, napsala pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky https://klarafoti.cz.

mirjur

Paráda. Dobrá inspirace na posezónní výlet! Jaro by vlastně taky nemuselo být špatné...

Rozkvetlý květen by mohl být parádní. Jen moře je vždycky příjemněji vyhřátější po létě než na jaro :) .

Fajn cestopis. V Permetu a u termálů jsem byl před třemi lety.Podle tvých fotek to tam vypadá pořád stejně.Jeli jsme tam taxíkem z Permetu za cca 7 eur.U starého mostu byla tehdy hospoda a měli tam skvělé červené víno.Majitelé uměli i pár slovíček česky.Spali jsme tam v květnu pod širákem a bylo to super.

Jee, červené víno by tam bodlo, ale žádná hospůdka už (v půlce října) nefungovala. Škoda :)

Lepší označení i pojmenování té pláže v Albánii je Gjipe beach, nikoliv Dhermi beach (ta je severněji a je poooodstatně delší), jinak super! :-)

Opraveno! Se mi to nějak pomíchalo, díky za upozornění :) .

David Eiselt

Skvěle sepsané, super fotky a hlavně inspirace na nová místa o kterých jsem nevěděl! To je asi to nejcennější :)

Doplnil bych mapku s místy u jednotlivých kapitol, popisuješ třeba 5 městeček a já nemám vůbec ponětí kde se nachází a musím k tomu googlit vedle. Plus někde máš spojené odstavce (pomocí shift+enter), což nevím jestli bylo schválně (?), ale mě to dráždí do očí :D

• (upraveno 2018-11-24T01:21:24+01:00)

Díky, ta mapka se mi upřimně nějak sekala (ale věřím, že je to problém mého ultra pomalého notebooku), tak jsem to vzdala. Vyzkouším později :) .

Spojené odstavce naschvál nejsou, to je jenom asi moje neschopnost :D . Ale jsem ráda, že jsem mohla inspirovat i super zkušené cestovatele!

EDIT: ta mapa mi fakt drásá nervy, zkuste s tím prosím něco provést, protože hledat vesničku v azbuce, abych ji mohla zapíchnout do mapy, mi trvá zhruba stejně jako to celé sepsat :) .

Ondra Machart

Díky za super cestopis, je bezvadný, že tam je plno tipů na ceny. A perfektní fotky! Jdu sdílet :)

Jee, moc díky :)!

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 0 komentářů
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…

Tenerife v době šílené - díl 2.
Tesna 2020-10-16T23:55:34+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Druhá a závěrečná část naší cesty s pár cestovatelskými tipy na závěr.. Puerto de la CruzTo je přímořské město s historickým jádrem, které z obou stran obklopují bloky velkých hotelů. My tentokrát máme domluveno ubytování přes Airbnb přímo nad centrálním náměstím Plaza…

Kúpanie na Peloponéze
cizy 2020-10-16T12:28:50+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

Oddychový kúpací road trip na predĺžený víkend po najväčšom gréckom polostrove.. : Keď som v novembri 2019 kupoval letenky do Grécka na predĺžený víkend, bral som to ako hotovú vec. V poslednej dobe si však človek už nemôže byť istý ničím. V tomto prípade sa však kolesá osudu…

Grossglockner , SellaRonda, Passo dello Stelvio
Jaromír Volavý 2020-10-14T23:15:17+02:00 3 komentáře
Evropa 2020

Vyšlápnout si na kole tyto tři destinace v průběhu jednoho týdne je velkou výzvou pro čerstvé důchodce. Pomalu člověk zraje do věku, kdy již nemá možnost volby. Když neudělá velké věci hned, tak už je neudělá nikdy.Myšlenka této brutální cyklistické vyjížďky do alpských kopců mě napadla ve vlaku…