2. Severní Amerika
  3. Kanada
  4. Síla Ontaria a Niagarských vodopádů

Síla Ontaria a Niagarských vodopádů

Země s vůní dálek, dětských snů a idolů.
Cestopis z výpravy „Kanada“ z roku 2022 napsal Kafíno

Zážitky pro tebe sepsal Kafíno

21. 06. 2022, poslední aktualizace 2022-06-21T23:43:23+02:00

Kafíno a procestoval 31 zemí světa, nejvíce Evropu a Severní Ameriku. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 9 cestopisů .

Pavel Planespotter

Po návratu z Toronta mám 3 karty Presto s pár neprojetými dolary. Karta sama stojí 6,-CAD. Nechám po stovce kus.

Neskutečté!!! Fotbalisti kvitují zmínku o fotbale a všichni obdivujeme fotky.Fakt nádhera a stylem, kterým jsi to napsal...není co dodat.👍

Kafíno

Ahoj děkuji za kompliment 😁. Je to pro mě povzbuzení 👍.

Ziggy1

Je to pochvala, na Toronto je celkem dost kritických komentářů. Mě však nevadilo, zajímavé bylo sídlo jednoho magnáta - Casa Loma, samozřejmě top výhled z CNT, výhled na panorama z protějšího ostrova, pláž Woodbine. Každý si najde to svoje.

padrino11

Dáda Patrasová má už po sezóně.

petr.necesany

My jsme tam byli na podzim a taky si to moc uzili. Meli jsme puvodne jet na zapadni pobrezi USA Seattle- San Francisco. Ale Biden tehdy v zari jeste neotevrel zemi pro turisty. Tak jsem vsechno menil na Kanadu. My jsme teda meli trasu Toronto - Ottawa - Montreal a na zpatecni ceste 2 dny na Islandu. Vzpominam na to porad. Na poutine na CN Tower, na Niagary, na hokej v Ottawe, krmeni srnek v Parku Omega, rizeni nekonecnym javorovym lesem do Ottawy, akorat se nam moc nelibila ta Zoo v Torontu, zviratek par a hrozne roztahane… jo a taky mam jedn problem zamiloval jsem si tam burgry od Wendy’s a nejblizsi restaurace je v Londyne, ale zas od ty doby nemuzu citit mekac. Ps Mirjura si zablokuji az prijdu na to jak se to dela…

Kafíno

Ahoj Petře, tak to jsem rád, že se ti to taky líbilo. Měl si super trip s určitě stál za to. A děkuju za zpětnou vazbu!✌️🌏

Pavel Planespotter

Zrovna jsme tady, Dundas Square zkusime. Dik za podnet

Ziggy1

Zajímavá navštívená místa z kategorie "off the beaten path" (kromě Toronta a Niagary).

Kafíno

Ahoj Ziggy1, jelikož neumim ( bohužel) anglicky, tak jsem si to musel nejdřív přeložit. Pak jsem váhal jestli je to kritika nebo pochvala. No a nakonec jsem si řekl, ze asi dobrý. I když ty Niagary a Toronto jsou rozhodně top!👍

mirjur

Pro mě bylo Toronto vcelku zklamání, na ty 2-3 pamětihodnosti stačí 1 den a jinak tam není co dělat. Betonová džungle protkaná dálnicemi bez nápadu. Ani jezero Ontario mě nenadchlo, nuda. A otřesné břehy, ta navezená stavební suť to je tragédie, koupat se skoro není kde...

Kafíno

Tak Ontario fakt není na koupání, což jsem taky nečekal a Toronto prakticky žádný památky nemá, ale to je v Severní Americe běžný. I tak má svoje kouzlo, alespoň podle mě.

mirjur

Jo, pěkné je Toronto Skyline z ostrovů nebo z parků na pobřeží... :-)

Další cestopisy, které napsal Kafíno

Iasi, utajená rumunská kráska.
Kafíno 2022-05-09T17:37:29+02:00 9 komentářů
Rumunsko 2022

Rumunsko, pole neorané, ale lákavé.. Válka je vůlVšechno zlé je pro něco dobré. Může to znít  jakkoli morbidně a hrozně, ale je to tak. Vtrhnutím Putinova Ruska na Ukrajinu, začala nesmyslná válka.Trpí a umírají nevinní lidé. Dopad do…

🙏 Praktické
Panamský deník
Kafíno 2022-02-09T14:28:32+01:00 24 komentářů
Panama 2022

Panama nabitá zážitky a jako bonus ostrovy San Blas.. Jsem v Panamě Den první: Konečně! Je pár minut po čtvrté odpolední a já  po sedmnáctihodinovém letu opouštím letištní halu. Chci se ze sebe strhnout roušku, z plných plic se nadýchnout a nasát ten…

😂 Vtipné
Bordeaux aneb jak jsem objevil Andreje
Kafíno 2022-01-07T20:55:11+01:00 3 komentáře
Francie 2021

Bordeaux ve znamení jedniček a největší písečná duna Evropy u Biskajského zálivu. AbsťákLetošní rok jsem plánoval ukončit návštěvou Neapole, města pod Vesuvem a v mých očích i Maradonovým městem. Je 1. prosinec 2021 a do lednového odletu do Panamy zbývá ještě předlouhých 51 dní.…

Free Kodaň
Kafíno 2021-12-28T11:18:14+01:00 2 komentáře
Dánsko 2021

Rychlovka, která potěší !. Četl jsem několik cestopisů, článků a upoutávek na Kodaň a všechny se shodli na jednom. Hlavní město Dánska je malé, barevné a příjemné město na jehož prohlídku ti stačí víkend.Ve filmu „Vrať se do…