3. Smer Kazachstan

Smer Kazachstan

Po zimnom sólo-tripe do kazašskej metropoly Astana mi bolo jasné, že túto krajinu navštívim aj pri plusových teplotách. To sa stalo realitou na sklonku leta o deväť mesiacov neskôr.
Cestopis z roku 2018 napsal tonic

Zážitky pro tebe sepsal tonic

08. 02. 2019, poslední aktualizace 2019-02-08T15:02:22+01:00

tonic žije na Slovensku a procestoval 58 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 16 cestopisů . Má své stránky http://tonicove.sk.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal tonic

Zopár hodín na okraji Kyjeva
tonic 2020-02-18T10:19:12+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2020

Po kratšej prestávke prvý letecký výlet roku 2020 - ako inak ako do Kyjeva, kde som šiel aspoň na pár hodín preskúmať okrajové časti . Návrat z Moldavska začiatkom novembra minulého roku ukončil jednu etapu mojej “cestovateľskej kariéry”. O mesiac neskôr sa naša dvojčlenná rodina rozšírila o malé bebelo a domov som začal chodiť s…

Od Kyjeva po Kišinev (alebo posledný vostok roku 2019)
tonic 2019-11-13T11:12:38+01:00 10 komentářů
Evropa 2019

Zápisky z posledného tohtoročného výletu na východ - podzemie Kyjeva, parádne Černivci, osobák do Moldavska, koňaky v Balti a skoro letný Kišinev.. Ak nerátame trpaslíkov ako San Maríno alebo Lichtenštajnsko, malé Moldavsko skryté medzi Rumunskom a Ukrajinou je najmenej navštevovaná krajina v Európe. Úprimne, niet sa čomu čudovať – nenájdeme tu…

Jesenný roadtrip po Uhorsku
tonic 2019-10-09T22:45:52+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

1800 kilometrov po rôznych končinách Slovenska, Maďarska, Rumunska a Ukrajiny. . Začiatok jesene je pravdepodobne najlepšie obdobie na cestovanie. Hlavná turistická sezóna je na konci, no počasie je zvyčajne stále príjemné. Vďaka mojej dlhoročnej vernosti Korporácii a Kristovým…

Koniec leta (nielen) na ukrajinských Maldivách
tonic 2019-09-09T13:06:25+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2019

Posledný augustový týždeň v znamení ukrajinských pláží, delfínov, boršču, koňaku a 47 ročného Antonova An-24. Začiatok leta 2019 som s chalaňmi uvítal naplážach Abcházska, ktoré po našom odchode uzatvorilo a doteraz neotvorilo hranice s Gruzínskom. Koniec tohto ročného obdobia sme vďaka lacným tarifom…