3. Bulharsko
  4. Sofie a okolí - 3 a půl dne na objevování krás Bulharska

Sofie a okolí - 3 a půl dne na objevování krás Bulharska

Sofie, Vitoša, Plovdiv, pohoří Rila a Rilský monastýr (bez auta)
Avatar uživatele Kimči
Cestopis z roku 2022 napsala Kimči

Zážitky pro tebe sepsala Kimči

02. 08. 2022, poslední aktualizace 2022-08-04T09:58:45+02:00

Kimči a procestovala 24 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 11 měsíců, napsala pro tebe 2 cestopisy .

divan
  • (upraveno 2022-08-04T09:13:49+02:00)

Takové déjà vu :-). V mládí jsme podnikli 3 týdenní cestu do BG. Vlakem do Sofie, Vitoša, přechod Rily včetně zdolání nejvyšší hory Balkánu, kterou je Musala, Rilský Monastýr. Jen místo Plovdivu (který dle cestopisu stojí za vidění) pak Burgas a cesta dolů na jih BG.

Avatar uživatele Kimči
Kimči

Ten přechod Rily a hlavně Musalu bych moc ráda dala jednou taky. :)

Měsíc v Ázerbájdžánu
Batuzkar 2022-08-09T20:31:37+02:00 0 komentářů
Ázerbajdžán 2022

Tento cestopis je z mé třetí cesty do Ázerbájdžánu a dává si za cíl doplnit hlavně informace o zajímavostech a lokacích, které se nevešly do itinerářů předešlých cest. Tentokrát jsem v této zemi…

Pobaltí je jako G bod
Kafíno 2022-08-09T12:23:05+02:00 1 komentář
Evropa 2022

Litva s Estonskem a ještě na skok do Finska.. Neobjevené PobaltíPobaltí je jako G bod! Většina z nás o něm někdy něco málo či více slyšela a tak nějak přibližně ví, kde ho hledat. Ale jen hrstka vyvolených ho opravdu najde! A já protože…

SLOVENSKO Hore Dole
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2022-08-08T21:26:05+02:00 0 komentářů
Slovensko 2022

Spomienky na cesty. Ako každý z Vás sa radi vraciate časom späť.  Aj ja som sa rozhodol zaspomínať, ale aj doplniť nové cesty po SLOVENSKU .  Budem tu prispievať priebežne. Ale dúfam, že sa nenahneváte ak príspevky…

GRAN CANARIA & LANZAROTE v jednom (a bez auta)
pet_til 2022-08-08T20:11:35+02:00 0 komentářů
Španělsko 2022

Dva týdny, dva ostrovy a návod na dostupnou dovolenou pro každého!. Kanáry nejsou nutně drahou destinací, která je nad vaše finanční možnosti. A to ani když cestujete v hlavní sezóně (rozuměj červenec a srpen), protože jindy si v práci dovolenou vzít nemůžete :-) My…