3. Chorvatsko

Cestopis z výpravy „Středním jadranem“ z roku 2018 napsal Standa

Zážitky pro tebe sepsal Standa

11. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-05-12T09:51:07+02:00

Standa žije v České republice a procestoval 33 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 3 cestopisy .

Martin V
  • Přidal se před rokem
  • (upraveno 2020-05-12T08:40:35+02:00)

Paráda, normálně jsem v nostalgické náladě. Nebýt karantény, zrovna bych teď někdy, po snídani, vyrážel z Betiny k Prišnjaku .... Květen 2018 byl na takový výlet ideální, člověk se musel modlit, aby trochu fouklo a bylo krásně teplo. Minulý rok to bylo v květnu horší, kosa a 30 a víc uzlů vítr běžně.

Avatar uživatele Standa
Standa

Náš květen byl rozhodně ideálnější než co jsem jezdil i v dubnu :D To jsem měl 2 dny déšť, 2 dny Palermo a jen 2 dny ideální podmínky k jachtingu. Proto nám tenhle termín vyšel pěkně. Co si vzpomínám, foukalo max do 25 uzlů, většinou se to motalo okolo 15-20. A pršelo jen jednou v noci a pak až průtrž mračen v pátek odpoledne. Jinak na plavky, třičko a jen svátečně na mikinu.

Zastesklo se mi po moři..

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 2.
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-30T19:42:42+02:00 1 komentář

Cesta po druhé části ostrova - Grande-Terre a k tomu pár obecných poznatků na závěr. Po čtyřech dnech na Basse-Terre hodláme přejet na druhou, plošší a ne tak divokou část Guadeloupe – Grande-Terre. S paní se den dopředu domlouváme na odjezdu a ta je velmi vstřícná, je jí úplně…

Roadtrip Portugalsko 1.část
Avatar uživatele Jiří Fleischmann
Jiří Fleischmann 2020-05-28T12:40:10+02:00 2 komentáře
Portugalsko 2019

Lisabon, Sintra. Koncem roku 2018 jsme přemýšleli kam vyrazíme na jaře na dovolenou a padla volba na Portugalsko. Chtěli jsme skloubit trochu historie země, poznat další hlavní město a hlavně máme rádi přírodu a víno…

Azory aneb São Miguel je na dýl jak pár dní
Terez N 2020-05-27T22:33:59+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2012

V Atlantiku je spousta ostrovů. Kanáry, Madeira, Island, Kapverdy… A k tomu i trochu opomíjené Azorské ostrovy. Koukala jsem, že cestopisů o nich tu moc není. Což mi přijde škoda.Tahle cesta se udála…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 1.
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-26T21:04:12+02:00 0 komentářů

Výlet do Karibiku za francouzskou exotikou a zážitky z cesty, kdy jsme projeli postupně obě části ostrova. Zde návštěva té divočejší půlky ostrova.. Level na druhouZpočátku bláznivý a bezprostřední nápad navštívit Guadeloupe se zrodil jednoho podvečera, kdy jsem do emailu poprvé dostal tip na levné letenky Levelu z Paříže na oba velké francouzské…