3. Řecko
  4. Svatba v Řecku na vlastní pěst

Svatba v Řecku na vlastní pěst

V květnu 2018 jsme se vzali - v Řecku, na Korfu a bez agentury! Nemáme totiž rádi balíčky a miliony zprostředkovatelů, kteří ví, co všechno potřebujeme a bez čeho se neobejdeme. Ne, tohle víme jen my!
Cestopis z roku 2018 napsal Danny.709

Zážitky pro tebe sepsal Danny.709

29. 07. 2021, poslední aktualizace 2021-08-31T07:48:20+02:00

Danny.709 žije v České republice a procestoval 48 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 5 cestopisů .

Michal Zhor

Nevěřil bych, že tento druh "cestopisu" začnu číst a už vůbec, že ho dočtu do konce. Pro mne jiný svět, nedokázal bych si něco tak plánovitě nalinkovat. Možná mne oslovila ta odlišnost, určitě se mi líbilo to vaše nadšení a radost. Ať vám vydrží! Navíc bod za vyvážený poměr kritika/sebekritika a asi bych si dokázal představit zažít svatbu v Řecku či na Balkáně. Na závěr povzdech: Já bych se ženil, až bych brečel :-) ..... nebo aspoň šel za družici (tedy družičku).

před měs
Avatar uživatele Daniela _2
Daniela _2

Ahoj Dane. Jako vždy skvělý a informacemi naplněný cestopis. Přeji vám s Terkou plno krásných cest v životě. Daniela

před měs
Danny.709
  • Právě online
  • (upraveno 2021-07-30T08:18:20+02:00)

Ahoj Danielo. Děkuji za zpětnou vazbu. Vážím si toho. :)

Další cestopisy, které napsal Danny.709

Mexiko úplně pro všechny
Danny.709 2021-07-09T23:16:50+02:00 18 komentářů
Mexiko 2021

Mexiko se stalo během pandemie v letech 2020 a 2021 populární destinací dostupnou pro všechny, kteří se chtějí na chvíli vrátit do normálu. V květnu 2021 jsem ho navštívil i já. Na delší cestě do USA.. Mexiko, tedy oficiálně Spojené státy Mexické, patří mezi největší (13. místo) a nejlidnatější (10. místo) země planety. Ačkoli na první (i na druhý) pohled spadá tato země na severoamerický kontinent…

🙏 Praktické
So nice to meet you, Johnson&Johnson
Danny.709 2021-05-15T13:10:31+02:00 11 komentářů
Napříč světem 2021

Vakcinační dovolená nemusí být nezbytně drahá, komplikovaná a pro běžného člověka nedostupná. Svou první a jedinou dávku vakcíny jsem získal během dovolené v USA a Mexiku a rád Vám poradím, jak na to.. Tento příběh začíná v březnu 2021, kdy u mě přetekla poslední kapka pomyslné číše. Po roce neustálých limitů a omezení, kdy jsem (mimo léta) takřka nevytáhl paty z domu a celý podzim a zimu strávil v…

Dolinou Sedmi Triglavských jezer
Danny.709 2020-07-10T17:34:14+02:00 19 komentářů
Slovinsko 2020

Slovinsko nabízí bezpočet treků napříč Julskými Alpami, z nichž nejoblíbenější je výstup na horu Triglav. My se rozhodli z kraje července projít méně náročnou trasu údolím Sedmi Triglavských jezer.. SlovinskoSlovinsko je pro mě takovou malou srdcovkou. Je to místo, kde jsem strávil půl roku na studijním výjezdu a během těchto šesti měsíců poznal takřka celou zemi. I proto se sem dodnes rád…

Camino Primitivo
Danny.709 2019-08-07T10:05:08+02:00 10 komentářů
Španělsko 2019

Camino Primitivo (česky známé jako Prapůvodní cesta) je 320 km dlouhá a z hlediska terénu relativně náročná cesta ze španělského Ovieda do poutního cíle v Santiago de Compostela.. Mým cílem není napsat čistě cestopis, ale říct i něco málo o Svatojakubských cestách, upozornit na věci, které se mi cestou hodily a za které bych byl rád, kdyby mi je dopředu někdo řekl. V cestopisu…