Tanzánie corona ride

Ani vražedná pandemie mě nezastaví

Cestopis z roku 2020 napsal Jakub Vonšovský

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Jakub Vonšovský
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-10-07T07:14:49+02:00

Jakub Vonšovský procestoval 58 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 2 lety a napsal pro tebe 13 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

CESTUJI za KAČKU

Tak jsem si lockdownovou sobotu udělala lehce exotickou a koukla do tvé Tanzanie.

Musím říct, že to máš nejen skvěle sepsané a plné cenných dat a faktů, ale hlavně - fakt legrace to číst. Věta o pomalém potopení lodi mě dostala nejvíc! 🔝😁

Ze všeho nejvíc cením tvoje spontánní rozhodnutí. Měls kliku, že jsi to stihl s normálním návratem domů (bez polití savem na letišti, preventivním upálením zaživa a nasledným ukamenováním 🙃)..

Avatar uživatele Tonda 2
Tonda 2

Super čtení, hezky a vtipně napsáno, díky za něj.

Mıchal

Zní to jako černá Indie mixnutá s Thajskem. Tip, tip, tip, bribe, hellomyfriend. A jak to tu poslední dny čtu, z Tanzánie se stává nové Chorvatsko. Kdo tam ještě nebyl, jakoby nežil.

Jakub Vonšovský

Naštěstí mi nikdo nestál před záchodem, aby mi za úplatu podal toaletní papír. Kamarádovy historky z Indie zněly ještě o fous šíleněji. Do Tanzánie teď valí všichni, protože je otevřená a jako snad jediná země světa nechce testy. Ještě před měsícem jsem si myslel, že si nechám rovníkovou Afriku na stáří, protože v safari autíčkách jezdí určitě jenom američtí důchodci a tolik peněz nemám.