2. Afrika
  3. Tanzanie
  4. Tanzánie corona ride

Tanzánie corona ride

Ani vražedná pandemie mě nezastaví
Cestopis z roku 2020 napsal Jakub Vonšovský

Zážitky pro tebe sepsal Jakub Vonšovský

04. 01. 2021, poslední aktualizace 2021-01-25T15:43:58+01:00

Jakub Vonšovský a procestoval 55 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 11 cestopisů . Má své stránky http://jakubvonsovsky.net.

Kateřina Ostrá
  • (upraveno 2021-03-06T15:13:04+01:00)

Tak jsem si lockdownovou sobotu udělala lehce exotickou a koukla do tvé Tanzanie.

Musím říct, že to máš nejen skvěle sepsané a plné cenných dat a faktů, ale hlavně - fakt legrace to číst. Věta o pomalém potopení lodi mě dostala nejvíc! 🔝😁

Ze všeho nejvíc cením tvoje spontánní rozhodnutí. Měls kliku, že jsi to stihl s normálním návratem domů (bez polití savem na letišti, preventivním upálením zaživa a nasledným ukamenováním 🙃)..

Avatar uživatele Tonda 2
Tonda 2

Super čtení, hezky a vtipně napsáno, díky za něj.

Michal

Zní to jako černá Indie mixnutá s Thajskem. Tip, tip, tip, bribe, hellomyfriend. A jak to tu poslední dny čtu, z Tanzánie se stává nové Chorvatsko. Kdo tam ještě nebyl, jakoby nežil.

Jakub Vonšovský

Naštěstí mi nikdo nestál před záchodem, aby mi za úplatu podal toaletní papír. Kamarádovy historky z Indie zněly ještě o fous šíleněji. Do Tanzánie teď valí všichni, protože je otevřená a jako snad jediná země světa nechce testy. Ještě před měsícem jsem si myslel, že si nechám rovníkovou Afriku na stáří, protože v safari autíčkách jezdí určitě jenom američtí důchodci a tolik peněz nemám.

Další cestopisy, které napsal Jakub Vonšovský

Andorra
Jakub Vonšovský 2021-02-13T13:15:07+01:00 6 komentářů
Andorra 2013

Vyhrát závod svého života. Tento příběh se stal tak dávno, až mi paměť skoro neslouží. V době, kdy byl svět ještě mladý a krásný, v polovině druhé dekády 21. století. A já totálně blbý. Dávno předtím, než ho sužovala chřipková…

Japonsko - ze severu na jih
Jakub Vonšovský 2020-06-30T09:15:20+02:00 36 komentářů
Japonsko 2018

Nejlepší výlet života - 2/2. 3 týdny. Tisíce fotek. Tisíce kilometrů. Nejlepší zážitky. Horké prameny ve sněhu. Rozsypaný čaj. Zmrzačení seizou. Horské opice. Zvláštní lidé a zvyky. Tradice a moderno. Prostě Japonsko.Kvůli délce…

Japonsko - z jihu na sever
Jakub Vonšovský 2020-06-21T12:52:17+02:00 3 komentáře
Japonsko 2018

Nejlepší výlet života - 1/2. 3 týdny. Tisíce fotek. Tisíce kilometrů. Nejlepší zážitky. Horké prameny ve sněhu. Rozsypaný čaj. Mučení seizou. Horské opice. Zvláštní lidé a zvyky. Tradice a moderno. Prostě Japonsko.Kvůli délce a…

Na skok do Číny
Jakub Vonšovský 2020-06-17T15:29:27+02:00 24 komentářů
Čína 2018

Bleskově v Říši středu. Pandy. Velká čínská zeď. Zákázané město. Kung-fu. Komunismus. A kapitalismus. Sociální kreditový systém. Bití Ujgurů. Smog. Cenzura. A držáky na mobily za dolar. Čína je všechno. Vlastní svět v…