2. Asie
  3. V business class nejdelší linkou světa (poslední díl)

V business class nejdelší linkou světa (poslední díl)

Jak jsem se proletěl 18 hodin ze Singapuru do New Yorku letem Singapore Airlines SQ22 v business třídě...
Cestopis z výpravy „Šišatá cesta kolem světa aneb v Business class nejdelší linkou“ z roku 2019 napsal Kryštof Hájek

Zážitky pro tebe sepsal Kryštof Hájek

30. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-05-30T02:02:03+02:00

Kryštof Hájek žije v České republice a procestoval 62 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 12 cestopisů a pomohl sepsat 51 průvodců .

Klobouk dolů!!! Nádhera! Vtipně napsané, nádherné fotky! Jsem také vášnivá fotografka a i "kameramanka", a tak já zase ze svých cest stříhám dokumentární celovečerní filmy s komentářem /ten teprve v posledních třech letech, kdy jsem se to konečně naučila/, hudbou, titulky. Mají velký úspěch. Já letěla jen jednou v business a to zcela náhodou a byl to relativně krátký let. Dovedu si pohodlnou cestu představit na dalekých trasách. Mám často pocit, že čím delší let, tím menší prostor mezi sedačkami. Také létám klasickými lety a když po 1,5 -2 dnech přesunu vylezu z letadla celá rozlámaná, tak si říkám již nikdy! Vydrží mi to měsíc dva a šup, už zase do nepohody, do neznáma, do hor, pod stan, k domorodcům... jsem z Tvých cestopisů nadšená, a to je ještě nemám prolouskané všechny. Zase se mám co učit! Děkuji za ně. Věrka

Děkuji za krásný cestopis.

Bič boží
  • (upraveno 2019-06-03T14:00:58+02:00)

zajimave, poutave, dobry sloh. way to go! docela tvuj cestopis mezi temi slinty tady cni. ocenuji cervenym srdickem. neodpustim si jedine rypnuti odpurce letani. 18h let jen kvuli zarezu? ani zadarmo. holt asi nechapu geeky. ale zacinas prichazet na chut valeckam na plazi, nejsi ztracen.

Michal

Díky za report. S Chicagem mám podobné zkušenosti. Vracím se tak v listopadu z prosluněného Cancúnu a s hrůzou se koukám na předpověď počasí s tím, že v Chicagu mrzne. Čekal jsem spíš 10-15°C. Bohužel :D Tak na poslední chvíli v Mexiku ještě kupuji nějaké kalhoty, boty a mikinu. Zejména ta dá zabrat. Skoro nikde nic takového neberou. Po příletu je tam fakt kosa. Spadne i pár vloček. V kraťasech a sandálech si to fakt neumím představit.

Nechci být rýpavý, ale vy jste Michale neměli ve škole zeměpis?

Michal

Měl jsem zeměpis, Petře. Jenže tam na severu bylo ještě chladněji, než jsem odhadoval na základě dlouhodobějších statistik.

• (upraveno 2019-05-30T10:31:42+02:00)

Moc pěkně napsáno, všechny díly paráda. Jen k tomu C se Singapurci, líná huba, holý neštěstí... Nikdy se mi nestalo, že bych po letu v C měl hlad a pokud by sis řekl o cokoliv dalšího během jídla, určitě by jsi to dostal a navíc mezi jídly musel být bar v galley a určitě musely být k dispozici i nějaký mid flight snacky na objednání (většinou to bývají nějaký nudle, burger atd.), navíc při takhle dlouhém letu.

Edit: tak teď jsem si otevřel nějakej report z toho letu a v menu jsou refreshments na 2 strany, jak teplý (nudle, panini, polévky, foccacia), tak studený (ovoce, sýry, oříšky, chipsy atd...)

David Eiselt

Zelenáč :D

:))))

Kryštof Hájek

Jasně, toho jsem si všiml. Ale businessem ostřílení borci mi neustále říkali, ať se tím necpu, že pak nebudu jíst hlavní servis. Tak jsem je poslechl... Zkrátka jsem čekal víc právě od servisu i ve vztahu k reportům jiných business tříd. Ale je to tak - jsem zelenáč odkojený aerolinkami, kde často není ani letuška. Občas ani druhý pilot :D

Tenhle typ cestování jde uplně mimo mě, ale hezky se mi to četlo, tak děkuji za celou sérii:)

Michal Ďuriš

Ahoj, koľko letov si dokopy preletel na tejto šišatej ceste okolo sveta a koľko dní si cestoval ?

Další cestopisy, které napsal Kryštof Hájek

2 kilometry, 3 minuty
Kryštof Hájek 2019-09-18T22:55:26+02:00 5 komentářů
Evropa 2019

Jak jsem se „bláznovou stezkou“ vypravil na skotské Orkneje za nejkratším pravidelným letem na světě.. Když jsem se v březnu proletěl nejdelším letem světa ze Singapuru do New Yorku, bylo jasné, že někdy to musím vzít i z druhého konce. Unaven po cestovatelsky náročném prvním půlroce jsem další plány…

Víkend v Alpách aneb Nejstrmější přistání v Evropě
Kryštof Hájek 2019-08-28T15:18:43+02:00 3 komentáře
Evropa 2019

Jak jsem se proletěl netradiční linkou Augsburg – Aosta a strávil pár dní pod Mont Blancem i v Basileji.. Léto klepe na dveře a já po dlouhé a šišaté cestě kolem světa a krátkém výletu do Surinamu přemýšlím, že si tak na dva měsíce dám pauzu. Čekají mě ještě dva výlet, je tudíž čas být taky chvíli doma.…

Jak jsem chytal Jaka
Kryštof Hájek 2019-07-23T21:24:29+02:00 11 komentářů
Ukrajina 2019

...aneb co letecký nadšenec neudělá pro to, aby se proletěl 45 let starým Jakovlevem Jak-40. Své výlety nerad plánuji na poslední chvíli, obvykle využívám salámovou metodu. Něco koupím a k tomu se postupně nabalují další letenky, jízdenky, apod. Když už nějaký last-minute výlet podniknu,…

Putování po indických městech aneb od Kalkaty po Jaipur (5. díl)
Kryštof Hájek 2019-05-15T00:56:37+02:00 34 komentářů
Indie 2019

O tom, jak jsem se náhodou ocitl v Indii. Poprvé a nejspíš taky naposledy.. Úvodní díl: http://bit.ly/uvodni-dil 1. díl (Na druhou stranu Země aneb Convair nepočká): http://bit.ly/convair-whanganui 2. díl (Křížem krážem po Taranaki i Wellingtonu): http://bit.ly/taranaki…