Velká pohoda v malém Dánsku

Proč jsou Dánové pohodáři a nikdy nechodí na červenou...

Cestopis z roku 2019 napsala Šárka Morávková

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Šárka Morávková
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-10-01T11:29:36+02:00

Šárka Morávková procestovala 51 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidala před 7 lety a napsala pro tebe 8 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Avatar uživatele Breathe
Breathe
před 3 lety

Dobře napsané. Byl jsem v Kodani loni, jenom na dva dny. Ubytování v Best Western Hotel City, žádný zázrak (za ty peníze), ale perfektní lokalita. Kodaň, alespoň teda oblasti, ve kterých jsme se pohybovali, má super atmosféru. Ceny jsou šílený, nejvyšší jaké jsem kde zažil, ale teda podotýkám, že jsem nikdy nebyl v Norsku.

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd
před 3 lety

I v Norsku to jde, holt to chce mít základní početní jednotku ne stovku, ale tisícovku (českou).

mirjur
před 3 lety

Řekl bych, že úsloví "ožralej jako Dán" nevzniklo v Dánsku, ale v Česku, a nějaký důvod to jistě mělo.

Šárka Morávková

Souhlas. Asi jsme se jim chtěli za něco pomstít, to by odpovídalo naší povaze :-))).

padrino11
před 3 lety

Mě ty severské země také moc nelákají. Přijdou mi málo exotické, moc čisté, zbytečně drahé a nemám rád zimu, pokud to není na lyžích v Alpách. Ale když platí sugardaddy tak není důvod se tam nepodívat.