2. Severní Amerika
  3. Spojené státy americké
  4. Vidláci poprvé v USA (Seattle-Sacramento-Yosemite-San Francisco-Las Vegas-LA)

Vidláci poprvé v USA (Seattle-Sacramento-Yosemite-San Francisco-Las Vegas-LA)

Naše první cesta do USA
Cestopis z roku 2018 napsal Ziggy1

Zážitky pro tebe sepsal Ziggy1

13. 06. 2022, poslední aktualizace 2022-06-27T13:28:48+02:00

Ziggy1 žije v České republice a procestoval 36 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 7 let, napsal pro tebe 6 cestopisů .

Ziggy1

Souhlasím. Navíc co se týká měst, zácpy, které jsem viděl třeba v "malém" Seattlu předčily mé očekávání, o Los Angeles ani nemluvě. Ideál je půjčit si vůz třeba až ve Vegas a hned z něj vypadnout (vše podstatné je v jeho okolí - Sedona, Mojave, GC, dá se zřejmě i Monument Valley).

Ziggy1

Jsem si toho vědom, tehdy jsme nevěděli, co od toho čekat, teď bych to už udělal jinak. Na druhou stranu pan J. Kratěna (knižní série cestopisů počínaje Americkou snídaní) také nepoužíval auto a zážitků má také hodně.

Sue Ellen Ewing

Cestopis super, ale západ USA bez auta je masochismus. Zejména ve 3 lidech.

Pro lidi, kteří chtějí navštívit města a z přírody se spokojí s těmito výlety viz cestopis, je lepší cestovat bez auta. Já jsem kromě cestování autem po NP projel i západ USA po městech busem a udělal bych to tak znovu, pokud bych měl hodně času. Při kratších cestách se dá udělat jedna autem po NP a druhá busem po městech.

padrino11

Já tam najel za měsíc 12.000 km a bez auta si to neumím představit, už jen proto, že máš kam dát věci a kvůli časové a i finanční úspoře. Kdo má čas může tam samozřejmě cestovat měsíce hromadnou dopravou.

Východní pobřeží - New York a Washington se dá bez auta, tam jsem si ho nepůjčoval.

V San Franciscu by mi auto spíš překáželo (hodně jsem tam chodil pěšky) a v LA se většina míst bez auta zvládnout dá (nebo když tak s taxi). Věci se můžou dát přece do hotelu, jak jsi to asi dělal na východě. Při delší cestě jde i o tu finanční úsporu, abych neplatil za auto, když ho ve městě nepotřebuju. Většinou se tam jezdí za přírodou, tak je auto potřeba a úspora za auto by se mohla provést případně na úvod nebo závěr cesty.

Další cestopisy, které napsal Ziggy1

Ottawa, Quebec City a New York v době (post) covidové.
Ziggy1 2022-06-06T23:52:36+02:00 7 komentářů
Severní Amerika 2022

Po nějakém čase opět mimoevropské dobrdružtví.      Po 2,5 letech cestovatelské nečinnosti způsobenou samozřejmě covidovou situací jsme se rozhodli opět vycestovat. Naše poslední cesta se konala na přelomu října a listopadu 2019. Trasa byla…

Dva vidláci v Brazílii (Sao Paulo, Rio de Janeiro)
Ziggy1 2022-01-06T21:37:39+01:00 1 komentář
Brazílie 2012

První mimoevropská cesta .      V reakci na některé komentáře, které poněkud zatracují brazilskou metropoli Sao Paulo a z důvodu již dvouletého covidového cestovatelského utrumu (snad se letos zadaří alespoň Nová Anglie) jsem…

Singapur, Malaysie, Thajsko, 5.-27.11. 2015
Ziggy1 2019-01-20T20:16:01+01:00 0 komentářů
Asie 2015

Přišel podzim roku 2015 a já s Michalem jsme tradičně jako každý rok chtěli za dobrodružstvím do světa. Po jižní Americe jsme zamířili do jihovýchodní Asie. Trasa byla jasná. Dostat se ze Singapuru…

Příhody z Čínské lidové republiky aneb "Ježíš, to je velký".
Ziggy1 2018-10-18T11:58:14+02:00 0 komentářů

Přípravy Někdy v průběhu roku 2014 dostal Michal nápad na eventuální čínské turné. Tehdy promýšlel cestu z Pekingu přes Šanghaj po východním pobřeží do Hong Kongu. Mezitím se však uskutečnily další…