3. Německo
  4. Víkend v Kolíně nad Rýnem s výletem na Drachenfels

Víkend v Kolíně nad Rýnem s výletem na Drachenfels

Inspirace pro krátkou cestu do Kolína nad Rýnem včetně okolních míst jako Drühl, Bonn či Dračí skála Drachenfels.
Cestopis z roku 2019 napsal David Eiselt

Zážitky pro tebe sepsal David Eiselt

22. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-06-06T19:10:10+02:00

David Eiselt žije v České republice a procestoval 49 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 8 let, napsal pro tebe 8 cestopisů a pomohl sepsat 19 průvodců . Má své stránky https://www.cestujlevne.com/.

Proky

Ty brďo, Dave, to je fakt nostalgie :) Navíc jsem zase dostal chuť na churros. Nejvyšší čas něco zopakovat!

Jana

Fajn cestopis, příště vyrazte do Kolína na karneval, to to tam žije o dost víc ;) https://mywandertime.com/nemecko...v-nemecku/

Jinak je v Severním Porýní-Vestfálsku taky spoustu "funkční architektury" z dob velké těžařské slávy. A především je to oblast s největší koncentrací kvalitního německého fotbalu :D

BVB, Leverkusen, Schalke, Mönchengladbach, Düsseldorf... :) :) :)

Další cestopisy, které napsal David Eiselt

Na gazpacho v soukromém tryskáči
David Eiselt 2019-09-05T14:38:02+02:00 19 komentářů
Evropa 2019

Pojďte se proletět do Madridu v byznys třídě a soukromém letadle přes Drážďany, Mnichov, Düsseldorf, Lucemburk, Frankfurt a Londýn.. Čas od času se objeví letenka, kterou si letečtí nadšenci chtějí prostě a jednoduše bez závazků proletět. Tedy s pocitem toho, že hlavním cílem cesty bude let samotný, nikoliv pobyt v destinaci. A to…

Víkend v mrazivě bílém Oslu
David Eiselt 2019-01-22T17:07:58+01:00 2 komentáře
Norsko 2019

V první polovině ledna jsme se rozhodli vydat na krátký eurovíkend do zimní norské metropole Osla. Zde je, jak naše cesta probíhala.. Když se na konci listopadu během slevového „černého pátku“ objevují zvýhodněné letenky do Osla včetně možnosti skvělého ubytování v samotném centru (psal jsem zde https://www.cestujlevne.com/akcn..…

Po stopách prvního letu Českých aerolinií
David Eiselt 2019-01-12T00:17:26+01:00 12 komentářů
Slovensko 2019

České aerolinie 11.1.2019 ukončili provoz své historicky nejstarší linky mezi Prahou a Bratislavou. Vydal jsem se s ní rozloučit.. Trocha historie z letectvíPo konci První světové války je Evropa doslova zaplavena vycvičenými piloty a stroji, jež neměli praktického využití a i díky zničeným železnicím a silnicím přichází ke…

Nejlepší byznys třídou z Prahy do katarského Dauhá
David Eiselt 2019-01-02T20:42:16+01:00 18 komentářů
Katar 2018

Nahlédnutí do byznys kabiny Qatar Airways letounu Boeing 787–800 Dreamliner, která je hodnocena jako nejlepším prémiovým produktem na světě.. Když se v loňském roce v Praze objevily katarské národní aerolinie Qatar Airways, vzbudily velké pozdvižení. Není divu, na jejich příchod se čekalo několik sezón a Letiště Praha vyloženě volalo po…