Vilnius 2022

Sama za krásami Litevského hlavního města a jeho okolí

Cestopis z roku 2022 napsala Sabina H

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Sabina H
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-04-25T21:06:40+02:00

Sabina H procestovala 18 zemí světa světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne.com se přidala před 3 lety a napsala pro tebe 5 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Kafíno

Sabino H, díky za fajn tipy. Už mám na srpen koupenou letenku a tak je rád využiju!

✌️🌏

Sabina H

Jsem ráda, že některé tipy zaujaly. Doufám, že se vám ve Vilniusu bude líbit tak jako mně! 😊

Lucie _B

Pěkně napsané. Vilnius a Pobaltí celkově mám dlouho na seznamu. A díky za tip na vlak z Chalupek, to by mě vůbec nenapadlo, přitom je mám v podstatě za barákem. Zdravím z Hlučína. 😊

Sabina H

Jsem ráda, že se líbí. 😊 Mě něco takové taky ze začátku vůbec nenapadlo. Ale když jsem viděla cenu z Ostravy, tak jsem začala vymýšlela všechno možné abych ušetřila. A tohle se opravdu vyplatilo. 😊

Martin Vícha

Moc fajn výlet. Vilnius je fajn, podobně jsme ho navštívili taky, jen jsem se chtěl s juniorem proletět vrtulákem, tak jsme dojeli do Katowic a letěli do Varšavy (620Kč RT). Ten Kaunas jsme měli ale pozdě v noci, tak jsem ani nevylézal z busu. Zdravím z Opavy :-)