3. Výlet loďou po Stredomorí

Výlet loďou po Stredomorí

Plavba luxusnou loďou po Stredozemnom mori a návšteva jeho prístavných miest
Cestopis z roku 2015 napsal Pavol Švantner

Zážitky pro tebe sepsal Pavol Švantner

12. 11. 2018, poslední aktualizace 2018-11-12T15:58:04+01:00

Pavol Švantner žije na Slovensku a procestoval 41 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy . Má své stránky https://www.travelo.club.

Leoš Literák

Jedu podobnou plavbu. Bari, Katakolon, Piraeus - kotví se přímo v městě, nebo je přístav daleko a musíš si platit transfer?

Pavol Švantner

Väčšinou je to veľmi blízko mesta a vieš sa dostať buď peši (Bari, Katakolon), alebo busom, či metrom (Piraeus). Iba raz som využil transfer lodnej spoločnosti a myslím že aj ten bol zdarma (Korfu)

Leoš Literák

Když jsme pluli po západní straně středomoří, tak jsme měli asi dva tři transfery a byly placené. Cestopis je na mém blogu www.literak.cz.

před 3 lety

Svatba v Řecku na vlastní pěst
Avatar uživatele Danny.709
Danny.709 2021-07-29T15:26:56+02:00 3 komentáře
Řecko 2018

V květnu 2018 jsme se vzali - v Řecku, na Korfu a bez agentury! Nemáme totiž rádi balíčky a miliony zprostředkovatelů, kteří ví, co všechno potřebujeme a bez čeho se neobejdeme. Ne, tohle víme jen my!. Tenhle trošku netradiční cestopis jsem začal tvořit už před třemi lety a cíleně jej vytvářím jako specifický návod. Popularita svateb v zahraničí je u Čechů relativně vysoká a informací proti tomu je…

📷 Krásné fotky
Stromboli & Vulcano [Sicílie]
Jan Klíma 2021-07-28T18:31:35+02:00 17 komentářů
Itálie 2021

Sopečné ostrovy u severního pobřeží Sicílie jsou tím největším klenotem Itálie, jaký jsem doposud objevil.... Vždy mě fascinovaly přírodní živly. Před pár týdny jsem si tak řekl, že je čas konečně zvednout zadek a jít se mrknout na nějaké aktivní sopky – no a svou zvědavost jsem upřel, po chvíli dumání, k…

LIPARSKÉ OSTROVY za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-07-28T15:11:44+02:00 62 komentářů
Itálie 2021

Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí a neškodné erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehl. Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehlé Filicudi…

Chile-skvělý zážitek
Jiří Kafka 2021-07-27T19:37:33+02:00 2 komentáře
Chile 2020

Můj první sólo trip v 50 letech a hned do Jižní Ameriky.. Nikdy není pozdě si začít plnit svoje sny!Na úvod se asi sluší říct něco o sobě.Jsem tzv.Husákovo dítě,ve škole ruština a dál než do Krkonoš jsem se niky nepodíval.Po euforii ze sametové revoluce…