2. Severní Amerika
  3. Z Kalifornie za venčením psů v Mexiku

Z Kalifornie za venčením psů v Mexiku

Úplně na začátku byla jen letenka a žádný plán. Pak jsme si sehnali dobrovolničení o 3 tisíce kilometrů dál a říkali si "nějak se tam dostanem".
Cestopis z roku 2017 napsal Vladislav Hejda

Zážitky pro tebe sepsal Vladislav Hejda

24. 02. 2019, poslední aktualizace 2019-03-01T17:23:28+01:00

Vladislav Hejda žije v České republice a procestoval 30 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 1 cestopis . Má své stránky https://www.instagram.com/vlada_hejda/.

Andrea_Pernik

Super cestopis. Dost som sa pobavila :D

před 2 lety

Palec nahoru, tomuhle rikam cestovani - na to ja nemam koule.. ;)

před 3 lety

Isla Contoy a šnorchlování se žralokem
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:45:53+02:00 1 komentář
Mexiko 2021

Isla Contoy je národní park na mexickém ostrově, kam se dostane jenom 200 lidí týdně. Žije zde několik desítek druhů živočichů, ohrožené druhy želv a na pláži kolem vás běhají krabi. Ráj na Zemi. :) . Když jsem se přehrabávala na Googlu a hledala jsem tipy na výlety v Mexiku, vykoukl na mě národní park na opuštěném ostrově - Isla Contoy. Jediná možnost, jak se sem dostat, je s agenturou, která má…

Kudy a kam v Playa del Carmen
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:26:52+02:00 0 komentářů
Mexiko 2021

Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku, kam se dá dojet z Cancunu místními minibusy za pár pesos. Město jako takové není moc zajímavé, ale pokud už se sem vydáte, tady je pár tipů na výlety. :). Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku a rovnou vám prozradím, že nás to tady moc nenadchlo. Je to výborná lokalita na výlety, ale samotné město slouží hlavně jako resort pro Američany, kteří…

Fuerta - větrný ostrov potřetí
Tesna 2021-10-14T21:33:06+02:00 4 komentáře
Španělsko 2021

V minulých dvou letech jsme již dvakrát navštívili tento druhý největší, ale málo osídlený i turisty ne až tak navštěvovaný ostrov. A k pobytům v lednu a červenci jsme přidali zářijový. . Když se na jaře začaly rýsovat destinace, které bude možné navštívit bez nutnosti testů a aerolinky začaly přicházet s letovými řády a letenkami za zajímavé peníze, vybrali jsme si z nedalekých…

Madeira 2021
Tomáš Cibulka 2021-10-14T11:52:21+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2021

Aneb první cesta za hranice v nové době. Proč Madeira?Cestopis jsem původně psal pro svůj osobní blog, a tak celé jeho znění najdete zde: https://www.cibulka-na-cestach.c...eira-2021/ . Časově se jedná o červen roku 2021, sice je tady…