2. Afrika
  3. Z Keni až na Mys Dobré naděje

Z Keni až na Mys Dobré naděje

Konečně ten divný rok končí, tak rychle do cíle a pak? Vzhůru na další cesty...v Africe se člověk alespoň prohřeje a unikne covidové mlze
Cestopis z výpravy „Africká cesta“ z roku 2008 napsala Andrea Kaucká

Zážitky pro tebe sepsala Andrea Kaucká

30. 12. 2020, poslední aktualizace 2020-12-30T12:52:37+01:00

Andrea Kaucká žije v České republice a procestovala 27 zemí světa, nejvíce Afriku a Evropu. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsala pro tebe 4 cestopisy a pomohla sepsat 3 průvodce . Má své stránky http://www.divokaafrika.cz/.

Avatar uživatele niemandos
niemandos

Moc hezké. Po dlouhé době cestopis od lidí, kteří jsou skutečnými cestovateli. Aspoň podle mého názoru. Já sice Afriku moc nemusím, ale třeba příští rok při návštěvě Keni a Zambie změním názor. Od kolegů vím, že lidé v Zambii jsou opravdu moc milí. Taky oceňuji tu energii sepsat cestopis z roku 2008 :-).

Andrea Kaucká

Děkuji za komentář. Lidé prakticky po celé Africe jsou děsně fajn. Někteří více někteří méně, ale jsou. Myslím, že co se objeví na tváři domorodce je reakcí na chování jednotlivce. Člověk se usměje a sklidí úsměv :-)

Cestopis z roku 2008 ležel v šuplíku už nějaký pátek, a teď přišla doba, kdy se člověk v myšlenkách vrací třeba právě na začátky cest, které mu změnily život, ukázali nové obzory a zasely novou lásku... když má člověk vše bez omezení, nepřemýšlí tolik nad hodnotou kroků a akcí v minulosti, protože jede znovu a znovu. Ale pak když se stav obrátí, má čas... A Afrika respektive ta první velká cesta mi dala moooc ( náš druhý domov a droga). Je to dobrá motivace pro jiné, kdo o něčem takovém přemýšlí a byla to cesta a zážitky, které jsou ke sdílení... bylo to cestování ne racing ;-)

Chile-skvělý zážitek
Jiří Kafka 2021-07-27T19:37:33+02:00 0 komentářů
Chile 2020

Můj první sólo trip v 50 letech a hned do Jižní Ameriky.. Nikdy není pozdě si začít plnit svoje sny!Na úvod se asi sluší říct něco o sobě.Jsem tzv.Husákovo dítě,ve škole ruština a dál než do Krkonoš jsem se niky nepodíval.Po euforii ze sametové revoluce…

Českou Třebovou cestou necestou
Avatar uživatele cikarijo
cikarijo 2021-07-26T20:12:00+02:00 2 komentáře

Konečně! Tak a je to tady, konečně padl zákaz cestování pouze v okresu a my zase můžeme i za "hranice".:)Toho se musí ihned řádně využít, takže po kratším plánování je rozhodnuto, že se podíváme…

Sardinie, asi jednou stačilo
Avatar uživatele mmksvestky
mmksvestky 2021-07-26T15:24:38+02:00 4 komentáře

pohled nepravého. Už na začátku musím napsat, že můj pohled je hodně poznamenaný tím, že to není úplně můj šálek vysněné dovolené, ale to neznamená, že jsem tam jet nechtěl a že toho lituju. Celé to vzniklo v podstatě…

Carretera Austral - cesta do pravěku.
Zbyněk Milfait 2021-07-25T18:43:32+02:00 0 komentářů
Chile 2019

Tato legendární chilská silnice vás na svých 1247 km mnohokrát zavede do míst jak vystřižených z obrazů Zdeňka Buriana. Jen ten dynosaurus ne a ne se ukázat.. Začátek této jedné z kultovních amerických silnic je ve městě Puerto Monnt, kde navazuje na panamerickou dálnici. Do města se dostanete mnoha způsoby, nejrychleji letecky nebo busem častými spoji ze…