2. Severní Amerika
  3. Kanada
  4. Za hokejom do Toronta

Za hokejom do Toronta

Tento cestopis som bol rozhodnutý nenapísať. Hovoril som si, že nikoho už predsa nebude zaujímať, ako sa po druhý krát trepem do Kanady a ešte aj na ten istý hokejový šampionát. Ale nakoniec vidíte :)
Cestopis z roku 2016 napsal Pavol Švantner

Zážitky pro tebe sepsal Pavol Švantner

13. 11. 2018, poslední aktualizace 2018-11-13T13:46:20+01:00

Pavol Švantner žije na Slovensku a procestoval 41 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy . Má své stránky https://www.travelo.club.

Komentáře

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

PORTUGALSKO COVIDOVĚ

Tohle není cestopis - jen pár střípků z blbé doby covidové.... Anticovidové restrikce nabírají na síle a sluneční svit právě naopak. Proto je potřeba se někam ztratit.... Nejlépe tam kde je to naopak. Snad už jen jedinou zemí na světě která se nás neštítí je…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 4 komentáře
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…

MALLORCA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-24T16:15:29+02:00 62 komentářů
Španělsko 2020

Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… . Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… Pro mě už…