2. Asie
  3. Gruzie
  4. Za vyhlášenou pohostinností Gruzie! BLOG+VIDEO

Za vyhlášenou pohostinností Gruzie! BLOG+VIDEO

Gamarjoba! Ahoj! Červenec roku 2018, parta třech kamarádů, tři týdny volna, Kavkaz a Škoda favorit.
Cestopis z výpravy „Favoritem Kavkazem“ z roku 2018 napsal Petr Nedvěd

Zážitky pro tebe sepsal Petr Nedvěd

02. 09. 2021, poslední aktualizace 2021-09-02T17:37:30+02:00

Petr Nedvěd žije v České republice a procestoval 42 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky https://petrnedved.webnode.cz/.

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd

Katedrála Bgrata nad Kutaisi už dávno do seznamu UNESCO nepatří, patřila tam v původní podobě, ovšem Gruzíni jí modernizací zprasili a byla vyškrtnuta.

Anglickou transkripci bych TR nepoužíval vůbec.

Jaroslav Malec

Ahoj, pěkné video i článek. Nebyl ale problém s dronem v Ázerbájdžánu? Někde jsem našel info, že je zakázané ho do země přivést a může být zabaven. Když jsem tam jel vlakem z Tbilisi, tak mi prohledávali i batoh. Tak nevím jak příště, jestli riskovat, protože míst k natočení je tam spousta, nebo ho radši nechat doma, což zase může mrzet, pokud by to neřešili.

Petr Nedvěd

Ahoj, děkuji, jsem rád, že se líbilo. Máš pravdu, je to na zvážení rizika, my měli štěstí, že jsme seděli v kupé s jedním ázerbajdžáncem, který celníkům před plánovanou prohlídkou zavazadel sdělil, že cestujeme jako turisté na 2 noci do Baku a pak zase zpět, takže se nám prohlídka naštěstí vyhla. Dron jsem měl zahrabaný v batohu úplně vespod, ale i tak tam určité riziko jeho zabavení bylo. Nicméně v Baku byly "no flight zones", takže dron téměř nešel obsluhovat.

Jarda _10

Pěkné cestopisy z Gruzie i Malediv, koukal jsem k tobě na instagram, doufám, že sepíšeš i Island :)

Cestami a koľajami západnej Ukrajiny
tonic 2021-09-13T13:25:42+02:00 0 komentářů
Evropa 2021

Náš východný sused nebol nikdy vychýrený kvalitou cestnej infraštruktúry, no za poslednú dobu sa najmä vďaka “prezidentskému programu” do ciest a koľají veľa investovalo. Zobral som rodinu na kontrolu. Viac na mojom blogu:https://tonicove.sk/cestami-a-ko...-ukrajiny/

😂 Vtipné
Pan FruFru dostal chuť na Gruzínský čaj
pan FruFru 2021-09-10T21:06:07+02:00 6 komentářů
Gruzie 2021

Seznam alergenů: syrové vulgarismy; hrubky průmyslově nezpracované; stopy ostravštiny, politické narážky; boomerské kydy; infantilní rýmovačky; u osob citlivých na thein vyvolává rozpaky. Jako malý chachar sem trávil dětství u dědy. Plánované normalizační hospodářství zajišťovalo obyvatelstvu pravidelný přísun základních potravin. A v případě čaje bylo na výběr rovnou ze dvou druhů.…

Riga a okolí – 3 a půl dne na objevování krás Lotyšska
Avatar uživatele Kimči
Kimči 2021-09-10T20:28:22+02:00 5 komentářů
Lotyšsko 2021

Výlety do dvou národních parků Lotyšska, prohlídka Rigy a mnoho dalšího. Riga a okolí – 4 noci, 3 a půl dne čistého času na objevování Lotyšska :)Úvod:Pobaltské státy mě lákaly už delší dobu – možná proto, že to nejsou typické dovolenkové země a nevím o nikom ze svého…

Bulharské courání
Kuba s Káťou 2021-09-07T16:34:55+02:00 0 komentářů
Bulharsko 2021

Po našem courání v Himalájích jsme se trošku báli, že už se nám jinde tak líbit nebude, že jsme si pro sebe nasadili tu laťku zkrátka moc vysoko, vlastně nejvýš.. :-D Že nás z omylu vyvede  zrovna…