2. Severní Amerika

Cestopis z roku 2016 napsal Tomáš Cibulka

Zážitky pro tebe sepsal Tomáš Cibulka

18. 03. 2019, poslední aktualizace 2019-03-18T23:06:22+01:00

Tomáš Cibulka žije v České republice a procestoval 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 14 cestopisů . Má své stránky https://www.cibulka-na-cestach.cz/.

Avatar uživatele ondrach
ondrach

Antelope Canyon rozhodně doporučujeme. Sice online je vyprodaný, ale na místě nebyl problém sehnat lístky a hned jsme šli dovnitř. Fotky jsme tam udělali úžasný!

Tomáš Cibulka

Osobně bych raději volil alternativy, než vyhodit tolik peněz za docela drahý, ale uznávám, že krasný zážitek. Třeba Waterholes Canyon

Další cestopisy, které napsal Tomáš Cibulka

📷 Krásné fotky
Do New Yorku za (zrušeným) hokejem aneb cestování s koronavirem v patách
Tomáš Cibulka 2020-03-25T18:53:26+01:00 8 komentářů
Spojené státy americké 2020

Ačkoliv už jsem v USA jednou byl a projeli jsme kus země, bohužel jsme tehdy vynechali návštěvu zápasu NHL, i když tehdy Sharks poměrně úspěšně válčili v bojích o Stanley Cup. Ano, lístky byly dražší…

Thajsko 2019
Tomáš Cibulka 2020-02-09T12:46:53+01:00 0 komentářů

Pokračování našeho výletu do jihovýchodní Asie z konce roku 2019. Po týdnu v Myanmaru (cestopis zde: https://www.cestujlevne.com/cest...-2019-1279) nás čekal přesun do Thajska, kde jsme strávili následující dva týdny. Protože jsme zvolili poměrně klasickou (a…

Myanmar 2019
Tomáš Cibulka 2019-12-30T13:46:03+01:00 10 komentářů

Týden v zemi tisíce pagod.. Podobně jako už někdy v minulosti jsem spojil Kambodžu a Vietnam, návštěva Myanmaru byla v našem případě součástí tři týdny dlouhého výletu, v rámci kterého jsme pak pokračovali do Thajska. Tento…

Severní Makedonie 2019
Tomáš Cibulka 2019-10-28T18:34:31+01:00 4 komentáře

aneb prodloužení babího léta na Balkáně. Díky levných letenkám z Bratislavy do Skopje se stala Severní Makedonie oblíbenou destinací. Samotná Makedonie (omlouvám se Řekům, ale dále už budu psát jen Makedonie) je navíc i pro nás stále levnou…