3. Španělsko

Cestopis z roku 2018 napsal Libor Ondráček

Zážitky pro tebe sepsal Libor Ondráček

09. 02. 2019, poslední aktualizace 2019-02-19T13:44:49+01:00

Libor Ondráček a procestoval 32 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 2 cestopisy .

Libor Ondráček

Děkuji všem za komentáře. Ano je to tak. Taky sleduji ty extra nízké ceny za letenky. A určitě je to skvělé třeba pro mladé. Za pár korun velmi atraktivní destinace. Jenže my se většinou netrefíme časově a taky si nemůžeme dovolit čekat na poslední chvíli zda to vyjde nebo nevyjde. Ono skloubit časově 4 dospělé a jednoho teenegera není zas tak jednoduché. Ale klidně uznávám, že to co my jsme koupili v listopadu za X, mohlo později stát třeba polovinu. Ale jak to koupím tak už se na to nikdy nepodívám, takže nevím :-)

před 2 lety

Tak dat za 5letenek a jedno odbavene zavazadlo do Malagy v unoru 19500kc mi jako levna zalezitost neprijde. Ja letela do Malagy letos v lednu a zpatecni letenka me vysla na 780kc, kupovano 3 tydny pred odletem.

David Eiselt

Tak tady je jasně dáno, že se musí vejít do jediného termínu a když kupuješ vícero letenek najednou, taky na tebe ne vždy vyjdou ty nejlevnější tarify a pokud nekoupíš letenky na vícerokrát, holt platíš všechny za tu nejdražší cenu :) Navíc neděle bývají nejdražší v obou směrech.

Já bych to jako skandál v 5 lidech neviděl.

Naopak mě příběh baví a je super ho číst. Těším se na další pokračování.

Avatar uživatele Karel
Karel

Přesně tak. Přijde mi, že se zde ( a to nemyslím ve zlém ) střetávají cestovatelé cestující sami a oproti nim cestující rodiny. Samotný si taky najdu levnou letenku a ubytko za levné peníze. Nicméně pokud jsi vázaný na termín, byť plus/minus dva týdny, do toho potřebuješ letenky pro pět osob, tak už to taková legrace není.

TURECKO za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-02-27T21:43:37+01:00 24 komentářů
Turecko 2021

Kousek Asie, kousek Evropy, směs koření, která vás dostane a v téhle covidové době přinese do života opět závan exotiky.. Baklava, Salep, nádherné pláže s mořem, do kterého se dá vlézt se zasněženým. Kousek Asie, kousek Evropy, směs koření, která vás dostane a v téhle covidové době přinese do života opět závan exotiky.. Baklava, Salep, nádherné pláže s mořem, do kterého se dá vlézt. Navíc moře,…

Slnečný roadtrip k mrazivému Baltiku
tonic 2021-02-20T09:55:43+01:00 0 komentářů
Polsko 2021

Po polroku sme sa aspoň na pár dní vydali mimo Slovenska. Výlet na sever Poľska, rýchle zbúchaný pár dní pred zmenou hraničného režimu, mal byť skôr z "núdze cnosť", no zimný Baltik nás očaril. Pokračovanie na mojom blogu:https://tonicove.sk/slnecny-road...u-baltiku/

📷 Krásné fotky
Divoká Jižní Afrika
Jan Klíma 2021-02-17T18:07:05+01:00 19 komentářů
Jihoafrická republika 2020

Jižní Afrika předčí veškerá očekávání, jaké může cestovatel mít. Nejen, že se tají dech nad diverzifikací přírodních scenérií, ale hlavně je zde život!. Začátkem prosince minulého roku jsem odcestoval na 2 týdny do Jižní Afriky. Zničehonic. Ano, byla to prakticky improvizace - vše jsem začal plánovat jen pár dní před odletem. Prvním cílem bylo…

Cesta pro dobrodruha
Andrea Kaucká 2021-02-17T10:08:25+01:00 4 komentáře
Súdán 2014

"Do Sudánu? Jste blázni, tam Vás unesou!"- jojo, tak akorát k sobě domu na večeři :-) . Pouště, polopouště, deštné pralesy, pohoří, řeka Nil, velboudi, arabská guma, ropa a pyramidy... to vše a mnohem víc skrývá země, kde se střetávali a střetávají dva světy – Bilat al Sudan - Země…