ZIMNÍ ANDALUSIÍ - část první MÁLAGA

čtení na 9 minut
hodnoceno 10 x

Cestopis z roku 2018 napsal Libor Ondráček

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Libor Ondráček
Cestopis byl naposledy aktualizován 2019-02-19T14:44:49+01:00

Libor Ondráček procestoval 32 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 4 lety a napsal pro tebe 2 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Libor Ondráček
před 4 lety

Děkuji všem za komentáře. Ano je to tak. Taky sleduji ty extra nízké ceny za letenky. A určitě je to skvělé třeba pro mladé. Za pár korun velmi atraktivní destinace. Jenže my se většinou netrefíme časově a taky si nemůžeme dovolit čekat na poslední chvíli zda to vyjde nebo nevyjde. Ono skloubit časově 4 dospělé a jednoho teenegera není zas tak jednoduché. Ale klidně uznávám, že to co my jsme koupili v listopadu za X, mohlo později stát třeba polovinu. Ale jak to koupím tak už se na to nikdy nepodívám, takže nevím :-)

Marketa
před 4 lety

Tak dat za 5letenek a jedno odbavene zavazadlo do Malagy v unoru 19500kc mi jako levna zalezitost neprijde. Ja letela do Malagy letos v lednu a zpatecni letenka me vysla na 780kc, kupovano 3 tydny pred odletem.

David Eiselt
před 4 lety

Tak tady je jasně dáno, že se musí vejít do jediného termínu a když kupuješ vícero letenek najednou, taky na tebe ne vždy vyjdou ty nejlevnější tarify a pokud nekoupíš letenky na vícerokrát, holt platíš všechny za tu nejdražší cenu :) Navíc neděle bývají nejdražší v obou směrech.

Já bych to jako skandál v 5 lidech neviděl.

Naopak mě příběh baví a je super ho číst. Těším se na další pokračování.

Avatar uživatele Karel
Karel
před 4 lety

Přesně tak. Přijde mi, že se zde ( a to nemyslím ve zlém ) střetávají cestovatelé cestující sami a oproti nim cestující rodiny. Samotný si taky najdu levnou letenku a ubytko za levné peníze. Nicméně pokud jsi vázaný na termín, byť plus/minus dva týdny, do toho potřebuješ letenky pro pět osob, tak už to taková legrace není.