2. Afrika
  3. Alžírsko
  4. Zimní Saharou s Tuarégy

Zimní Saharou s Tuarégy

Týdenní putování pohořím Tassili n´Ajjer s místními Tuarégy, objevování skalních maleb a trošku opletaček s policií
Avatar uživatele Matouš Saidl
Cestopis z roku 2020 napsal Matouš Saidl

Zážitky pro tebe sepsal Matouš Saidl

29. 03. 2020, poslední aktualizace 2020-03-29T19:53:44+02:00

Matouš Saidl a procestoval 45 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 11 měsíců, napsal pro tebe 1 cestopis .

Pěkný report, dík. Pozdravuj tátu, doufám, že nezamrzl v Indii.

Zamrzl v Česku, což je pro něj ještě horší

naše dojmy jsou zde: https://www.mojecesty.com/clanky...irsko.html

nebyli jsme tak na jihu, jako vy, opravdu zajímavá země, která je ještě nedotčená turismem.

O vnitrostátním letu jsme také uvažovali, ale nakonec jsme měli jen pronajaté auto a najeli celkem cca 1300 km

Moc krásné dojmy, Alžírsko je určitě nádherná země pro všechny, i když nám trochu zkazila dojem policie, ale až na náklady na cestu můžu rozhodně jenom doporučit. My jsme platili za zpáteční letenku Praha Alžír 7000 za člověka, což mi přijde rozumné, potom za část Alžír Djanet dalších 6000, ale poušť a sever jsou dvě úplně nesrovnatelné části země

Díky za zajímavé čtení, mi platili za vízum cca 1800Kč, žádost pojištění, rezervace ubytování

Nechtěli ani letenky? To se divím...

Jasně, ještě letenky

Jakub Langer

Konečně po čase cestopis do nevšedních koutu planety. Jste dobří, že jste alžírská víza tak snadno dostali, prý to bývá obtížnější. Stojí stále přes 2000 Kč?

• Přidal se před 12 měs
  • (upraveno 2020-03-30T21:15:03+02:00)

Platili jsme okolo 3400 za dva lidi, je potřeba pojištění, zpáteční letenka a místní kontakt, případně rezervace hotelu. Nebuzerovali ani nic, přišlo mi, že jsou hodně přející a sami se nám to snažili udělat co nejlehčí

Bulharsko a Řecko 2020
David Hosl 2020-10-30T21:09:48+01:00 0 komentářů

Běžecky po pobřeží Bulharska. Rodinné ALL IN na Rhodosu. 2v1. Rok 2020 bude v dějinách cestování (a nejen v nich) už navždycky zapsaný černým písmem. Celosvětová pandemie novým typem koronaviru a jím způsobeným onemocněním zvaným COVID-19 obrátila svět vzhůru…

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

PORTUGALSKO COVIDOVĚ

Tohle není cestopis - jen pár střípků z blbé doby covidové.... Anticovidové restrikce nabírají na síle a sluneční svit právě naopak. Proto je potřeba se někam ztratit.... Nejlépe tam kde je to naopak. Snad už jen jedinou zemí na světě která se nás neštítí je…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 5 komentářů
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…