Zimním Islandem za polární září - video průvodce

Cestopis z roku 2021 napsal Batuzkar

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Batuzkar
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-03-22T09:02:06+01:00

Batuzkar procestoval 38 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 3 lety a napsal pro tebe 24 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Mıchal

Byl jsem těsně před koronou a dal to i s tou nákupní taškou :D Jinak hezký průvodce.

Batuzkar

Pěkné fotky. Nákupní taška by stála zhruba o polovinu míň a projel bych s ní asi 90% trasy bez obtíží. Těch zbylých 10% buď s obtížemi, nebo vůbec. Asi bych to ani nepokoušel a nezpevněné, nebo ledové úseky vynechal. Týká se to ale cest mimo Ring Road. Měl jsem štěstí na počasí, hlavní silnice byly převážně suché a sjízdné, ale auto jsem bookoval skoro dva měsíce předem a nechtěl jsem riskovat.

Lucie _B

Moc hezky napsané a nádherné fotky o spoustě zajímavostí jsem neměla ani páru, např. o dovozu koní a salmonele. Byla jsem tam na otočku v červnu, ubytováni jsem měla v Reykjanesbær a pamatuju si že autobus do Reykjavíku stál okolo pěti set. Z letiště jsem šla tenkrát pěsky, ještěže mi vyšlo počasí. Příště už určitě s autem a pořádně to tam projet. Vidět polární záři je můj sen. 👍🏼

Batuzkar

Děkuji. Udělat na Islandu nádhernou fotku ale není umění, ten ostrov je tak fotogenický, že stačí vyfotit cokoliv a kdykoliv a je z toho nádherná fotka:) V létě to tam musí být zase úplně jiné, taky bych to chtěl vidět. Uvidíme, jaké budou ceny toho nového spojení z Prahy. Hezká a dobře viditelná polární záře tam myslím byla zrovna včera, nebo předevčírem.