3. Island

Cestopis z výpravy „Zimním Islandem“ z roku 2021 napsal Batuzkar

Zážitky pro tebe sepsal Batuzkar

02. 12. 2021, poslední aktualizace 2021-12-02T11:19:41+01:00

Batuzkar žije v České republice a procestoval 34 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 15 cestopisů . Má své stránky https://youtube.com/channel/UCpwTRa5HH_gv_xkLKx6K6EQ.

Mıchal

Byl jsem těsně před koronou a dal to i s tou nákupní taškou :D Jinak hezký průvodce.

před měs
Batuzkar

Pěkné fotky. Nákupní taška by stála zhruba o polovinu míň a projel bych s ní asi 90% trasy bez obtíží. Těch zbylých 10% buď s obtížemi, nebo vůbec. Asi bych to ani nepokoušel a nezpevněné, nebo ledové úseky vynechal. Týká se to ale cest mimo Ring Road. Měl jsem štěstí na počasí, hlavní silnice byly převážně suché a sjízdné, ale auto jsem bookoval skoro dva měsíce předem a nechtěl jsem riskovat.

Lucie _37

Moc hezky napsané a nádherné fotky o spoustě zajímavostí jsem neměla ani páru, např. o dovozu koní a salmonele. Byla jsem tam na otočku v červnu, ubytováni jsem měla v Reykjanesbær a pamatuju si že autobus do Reykjavíku stál okolo pěti set. Z letiště jsem šla tenkrát pěsky, ještěže mi vyšlo počasí. Příště už určitě s autem a pořádně to tam projet. Vidět polární záři je můj sen. 👍🏼

před měs
Batuzkar

Děkuji. Udělat na Islandu nádhernou fotku ale není umění, ten ostrov je tak fotogenický, že stačí vyfotit cokoliv a kdykoliv a je z toho nádherná fotka:) V létě to tam musí být zase úplně jiné, taky bych to chtěl vidět. Uvidíme, jaké budou ceny toho nového spojení z Prahy. Hezká a dobře viditelná polární záře tam myslím byla zrovna včera, nebo předevčírem.

Další cestopisy, které napsal Batuzkar

Brusel. Útok na hospodu a další zajímavosti hlavního města EU
Batuzkar 2022-01-21T15:53:36+01:00 0 komentářů
Belgie 2022

Cestopisy z Bruselu, nebo z Belgie obecně jsou zde poměrně vzácné, není tak na škodu rozšířit jejich počty a přispět nějakou tou inspirací a důvodem k návštěvě hlavního města Eurosvazu. Jako již…

🙏 Praktické
Ilustrovaný návod na cestování po Ukrajině
Batuzkar 2021-12-31T13:59:51+01:00 11 komentářů
Ukrajina 2021

Cestopisů z Ukrajiny je zde zatím jen necelých 40 a myslím, že nastal čas pomoct této oblíbené destinaci se přes tu čtyřicítku dostat. Už v minulosti jsem k tomu pomohl několika dílčími příspěvky a…

Arménie 2021 - video průvodce
Batuzkar 2021-11-12T14:21:13+01:00 3 komentáře
Arménie 2021

Nahlédněte z pohodlí domova do krás podzimní Arménie a nechte se inspirovat k vlastní cestě do této části Země.. Arménie byla po Gruzii a Ázerbájdžánu třetí ze zakavkazských států, který jsem měl možnost navštívit a dá se tak říct, že jsem úspěšně tento region zkompletoval. Možná ale zkompletoval není to…

🙏 Praktické
Gruzie 2021 - video průvodce
Batuzkar 2021-10-28T00:07:33+02:00 4 komentáře
Gruzie 2021

Video průvodce podzimním Kavkazem. Část 1 - Gruzie.. Je to pár dní, co jsem se vrátil ze své druhé cesty po Gruzii a už začínám plánovat, kdy se tam vydám zase. Gruzie, ale i celý kavkazský region toho má tolik co nabídnout a čím více se o něj zajímám,…