Koupil jsem letenky do Japonska - přílet Osaka,odlet Tokio,jen 8 dní......hrubý plán je ihned přesun do Kyota - nebo se vyplatí vyhradit alespoň jeden den na Osaku? ...z Kyota pak do Tokia - nějaká zajímavost na trase,která stojí za zastávku ? .

Japonsko

Založil ve fóru Co vidět a navštívit

Milan V napsal(a):

Jinak jak tak plánuju Kjoto a studuju dopravu, vidím na Hyperdie i možnost cestování v rámci města příměstskými JR vlaky, které mají po městě plno zastávek a na ty by JR Pass měl platit..

Ne měl, ale platí. 😊 Seznam vlaků, na které neplatí nebo které jsou s příplatkem, najdeš tady: https://japanrailpass.net/en/abo...l#anchor04 Mimochodem, railpass platí i na lokální autobusy JR.
Placená verze mobilní aplikace Hyperdia umí odfiltrovat všechno, na co Japan Railpass neplatí.

EDIT: https://www.flashpackingjapan.co...bus-kyoto/
https://www.flashpackingjapan.co...ain-kyoto/

0 Citovat

J0x napsal(a):

Ne měl, ale platí. 😊 Seznam vlaků, na které neplatí nebo které jsou s příplatkem, najdeš tady: https://japanrailpass.net/en/abo...l#anchor04 Mimochodem, railpass platí i na lokální autobusy JR.
Placená verze mobilní aplikace Hyperdia umí odfiltrovat všechno, na co Japan Railpass neplatí.

EDIT: https://www.flashpackingjapan.co...bus-kyoto/
https://www.flashpackingjapan.co...ain-kyoto/

Díky za upřesnění a za odkazy...bude se hodit při plánování. Koukám, že v Kjotu je fakt co dělat klidně celých 5 dní..

0 Citovat

V itineráři určitě přidat Kyoto na  úkor Osaky i Nary. A taky jsme dali Hirošimu a Miyajima v ten samý den odpoledne. Tuším, že na trajekt platil také JR pass, takže bych určitě nevynechala ani jedno.

 
0 Citovat

monca.cz napsal(a):

A taky jsme dali Hirošimu a Miyajima v ten samý den odpoledne. Tuším, že na trajekt platil také JR pass, takže bych určitě nevynechala ani jedno.