Ahoj cestovatelé, v cestování jsem celkem nováček, mám procestovanou Evropu, cestuju hlavně po městech a památkách Samozřejmě nechci celej pobyt bejt jenom u moře, ale ráda bych nějakej hezkej hotel u pláže. Chci i danou destinaci procestovat, ale to bych pak řešila až bych měla letenky a ubytování. Tu Srí Lanku jsem zatím nijak blíže nezkoumala - je to vhodná destinace pro někoho, kdo nevytáhl paty z Evropy?  .

K moři - levněji na vlastní pěst nebo s CK?

Založila ve fóru Co se nevešlo

Ahoj cestovatelé, v cestování jsem celkem nováček, mám procestovanou Evropu, cestuju hlavně po městech a památkách smiley. V létě bych chtěla vyrazit k moři (2 dospělí).
Chtěla bych buď v Evropě Řecko nebo Baleáry, případně by mě hodně lákala třeba Srí Lanka... a můj dotaz je jasnej, je lepší CK, nebo zařídit si to sama? (s jazykem nemám problém a něco už mám nacestováno).
Co jsem tam hledala tu Evropu, tak letenky jsem našla docela drahý a co se týká ubytování, tak jsem našla buď ubytování ve městě celkem levně, ale přímo u moře nic přijatelnýho... nebo jenom hledám blbě? smiley
Samozřejmě nechci celej pobyt bejt jenom u moře, ale ráda bych nějakej hezkej hotel u pláže. Chci i danou destinaci procestovat, ale to bych pak řešila až bych měla letenky a ubytování.
Tu Srí Lanku jsem zatím nijak blíže nezkoumala - je to vhodná destinace pro někoho, kdo nevytáhl paty z Evropy? smiley

Předem děkuju všem za tipy, budu fakt vděčná za jakejkoliv postřeh/nápad.

0

My chodíme aj k moru individuálne. Ale mňa baví aj znáňanie leteniek, ubytovania, vybavovanie .... Inak uznávam, že v lete k moru sa môže oplatiť aj cestovka, predsa len nakupujú vo väčších balíkoch. Kam a za koľko si našla tú drahú letenku?
Ubytovanie okrem booking.com ešte aj na alpharooms.com. A samozrejme treba preveriť aj cez hotelscombined.com

Srí Lanka asi nie na naše leto, alebo?