Blue Air

Rumunské aerolinie Blue Air otevírají 7 linek z Brna!

2017-12-14T14:19:52+01:00

Velkolepé novinky míří na brněnské letiště Tuřany. Podle informací z portálu Zdopravy.cz bude od příštího roku v provozu 7 nových přímých linek napříč Evropou. Situace se tak po odchodu Wizz Airu, který zrušil přímé linky do Eindhovenu a Londýna, rapidně obrací o 180°.

Nově se začne létat do Milána, Říma, Barcelony, Bruselu a ukrajinského Lvova. Tyto linky budou celoroční s rotacemi 2 až 3–krát týdně. Přes léto přibude přímé spojení s chorvatským Splitem a Dubrovníkem.

Začátek provozu je plánován na letní letový řád, tedy od 30.3. 2018.

Blue Air bude operovat s letadly Boeing 737–500 s kapacitou 126 míst a letiště počítá s přepravením až 130 tisíc cestujících ročně. Pokud se cenově dostanou letenky alespoň na srovnatelnou hodnotu s těmi, které Blue Air prodává z Berlína, můžeme se těšit na ceny v rozmezí 1.000 až 3.000 Kč za zpáteční cesty.

Letenky zatím nejsou v prodeji. Ceny naše redakce bude sledovat a informovat vás o těch nejlepších nabídkách – nezapomeňte si zapnout hlídače letenek.