3. Řecko
  4. Athény

Athény

Athény - město historie, památek, dobrého jídla a plné turistů. Návštěva vám nezabere více než 4 dny a jak je strávit?
Avatar uživatele splanik
Cestopis z výpravy „Objevování světa 2022“ z roku 2022 napsala splanik

Zážitky pro tebe sepsala splanik

20. 07. 2022, poslední aktualizace 2022-07-20T15:08:14+02:00

splanik žije v České republice a procestovala 21 zemí světa, nejvíce Evropu a Severní Ameriku. Na Cestujlevne je už 29 dní, napsala pro tebe 1 cestopis .

Blondie

Díky za sepsání cestopisu pro ty, koho město láká. Před léty jsem tu strávila týden a stačilo, a to jsme s sebou měli místního Řeka. 😉 Akropolis a její muzeum super, Plaka a Monastiraki taky ušly. Ale jinak na mě město nepůsobilo moc sympaticky. Takový šedivý závan devadesátek. I pár Řeků mi říkalo, že Atény jsou jednou z těch horších částí země. Všechno je ale o názoru.

Souhlasím s Vámi, je pravda, že zbytek města (ne historická část) žádnou proměnou neprošlo. :-)

Petr _45

Za me Rim,Recko radeji ostrovy na koupacku... ze staroveku ale nej Egypt,bohuzel to mistni obyvatelstvo to trochu kazi... ale pamatky bomba.

Řím je nádherné město, projela jsem také Egypt (Káhira, Luxor a další památky) a máte pravdu, že místní obyvatelstvo si necení toho, co má. Přesto jsou památky nádherné. Jen je škoda, že jejich velká část je v Londýně.

Athény na mě udělaly dojem převážně díky historickému centru. Ostrovy jsou oproti hlavnímu městu jinde.

Batuzkar

Dobře napsaný cestopis, užitečný návod pro další návštěvníky Atén, je vidět, že jste svůj čas využili na maximum. Jen s tím posledním odstavcem bych tak úplně nesouhlasil. Nebo ho spíše doplnil o informaci, že Atény jsou zároveň i městem špinavým, kromě Akropole jsou celé posprejované, plné žebráků, feťáků a bezdomovců. Za návštěvu určitě stojí i tak, ale hlavně díky bohaté historii, současnost mě příliš nenadchla.

Jakub Langer

Také jsem měl možnost Atény navštívit a hodně míst se mi líbilo. Jistě by tomu tak nebylo, kdyby byly celé Atény opravdu tak špinavé. Nějakou špínu, grafity a podivná individua lze spatřit zejména severně od Monastiraki a všude okolo Omonia. Aby se člověk těmito místy nepohyboval často, doporučuje se si tam nezvolit ubytování a spíše se soustředit na čtvrtě jižně od Akropole nebo okolo vrchu Lycabettus. Rovněž Piraeus jako obrovské město a přístav mile překvapil.

lma

Atény byla má oblíbená destince byl jsem zde 4x naposledy v roce 2018 a řekl bych že naposledy (maximálně někdy na otočku na nějaké fotbalové derby) ..

Tam je to OK snad už jen tu té Akropole (Plaka celkově) a Lycabettusu ..

Jinak bordel ,špína,grifity ,pochybná individua ..

Kdysi výstavní čtvrť mezi Syntagmou a Monastiraki se proměnila ve smradlavou stoku - na náměstí Monastiraki jsem se necítil bezpečně ani ve dne na tož po setmění ..

V metru pochybná žebrající smradlavá individua hlavně linka na Pireus. V metru se krade ve velkém osobě jsem v tom roce 2018 jeden pokus naštěstí odrazil druhý už byl bohužel úspěšný (naštěstí jen záložní peněženka).

Děkuji vám za komentáře a souhlasím s vámi všemi. Město jsme si prošli pěšky a je kromě historického centra velmi špinavé. Dokonce jsme narazili i na střední školu, která mi spíše připomněla školu z filmu Fuck you pane učiteli, jelikož to nevypadalo jako škola, ale spíše místo sprejerů. A jak píšete, kromě historického centra to není čisté město.

Pobaltí je jako G bod
Kafíno 2022-08-09T12:23:05+02:00 1 komentář
Evropa 2022

Litva s Estonskem a ještě na skok do Finska.. Neobjevené PobaltíPobaltí je jako G bod! Většina z nás o něm někdy něco málo či více slyšela a tak nějak přibližně ví, kde ho hledat. Ale jen hrstka vyvolených ho opravdu najde! A já protože…

SLOVENSKO Hore Dole
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2022-08-08T21:26:05+02:00 0 komentářů
Slovensko 2022

Spomienky na cesty. Ako každý z Vás sa radi vraciate časom späť.  Aj ja som sa rozhodol zaspomínať, ale aj doplniť nové cesty po SLOVENSKU .  Budem tu prispievať priebežne. Ale dúfam, že sa nenahneváte ak príspevky…

GRAN CANARIA & LANZAROTE v jednom (a bez auta)
pet_til 2022-08-08T20:11:35+02:00 0 komentářů
Španělsko 2022

Dva týdny, dva ostrovy a návod na dostupnou dovolenou pro každého!. Kanáry nejsou nutně drahou destinací, která je nad vaše finanční možnosti. A to ani když cestujete v hlavní sezóně (rozuměj červenec a srpen), protože jindy si v práci dovolenou vzít nemůžete :-) My…

Hello I'm your Travel Guide ( Insta Dubai Visa)
Avatar uživatele ubaersheikh
ubaersheikh 2022-08-08T12:52:27+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2022

Insta Dubai Visa is the topmost Dubai visit visa portal with the fastest visa processing systems.. Insta Dubai Visa is a prominent name in the segment of visa services to Dubai. It is an online Dubai visit visa service provider. Applicants quickly gain information on the website about visa…