3. Ukrajina
  4. Cherson

Cherson

Oddychový predĺžený víkend na brehu Dnepra.
Cestopis z roku 2019 napsal cizy

Zážitky pro tebe sepsal cizy

22. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-22T08:12:58+02:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 55 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 7 let, napsal pro tebe 26 cestopisů . Má své stránky https://romanherda.com/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal cizy

Roadtrip juhozápadnou Ukrajinou
cizy 2021-11-13T12:59:40+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Povinným 2 týždňom voľna sme sa rovnako ako posledné dve letá nevyhli ani v tom súčasnom. Neistá doba nepraje neistým nákupom leteniek dlho dopredu, tak nám neostalo nič iné, ako zopakovať vzor z…

Predlzeny vikend v Krasnodare a Soci
cizy 2021-10-06T10:15:47+02:00 0 komentářů
Rusko 2021

Po piatku v rozhorúčenom Krasnodare sa na víkend presúvam do prímorského a kúpeľného mesta Soči okúpať sa v mori a navštívim aj olympijskú Krasnaju Poljanu. . Už počas relaxovania v Chorvátsku mi to nedalo a stále som sa pohrával s myšlienkou využiť FAN ID naplno. Hranice Ruska sú (minimálne pre Slovákov) zatvorené už od 16. marca 2020 a len vďaka Euru…

Rusko v dobe covidovej
cizy 2021-09-25T19:20:49+02:00 0 komentářů
Rusko 2021

10 dní na trase Moskva - Petrohrad - Archangeľsk - Severodvinsk - Murmansk - Zapoljarnyj - Nikeľ - Kolský vrt. Cestovanie do pre mňa “poriadnych” destinácii som kvôli pomýleným gastrochúťkam najľudnatejšej krajiny sveta nezažil už od februárového Kyjeva v roku 2020, teda dlhých 16 mesiacov. S posunutým Eurom…

Homemade campervanom do Slovinska
cizy 2021-09-24T12:14:28+02:00 0 komentářů
Slovinsko 2021

Testovacia jazda 26 ročnej dodávky prerobenej na campervan po horských priesmykoch a údoliach tejto malej alpskej krajiny. . Posledného pol roka som uväznený v našej krásnej a tradične dobre fungujúcej republike mal dosť času nato, aby som počas dlhých zimných večerov popremýšľal na čo rozflákam(e) namiesto výletov peniaze…