Cornwall a souostroví Scilly

čtyři dny v anglickém Cornwallu a jeden den na souostroví Scilly

čtení na 12 minut
hodnoceno 3 x

Cestopis z roku 2020 napsala Lucie _B

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Lucie _B
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-03-15T21:58:24+01:00

Lucie _B procestovala 16 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Severní Ameriku. Na Cestujlevne.com se přidala před 2 lety a napsala pro tebe 3 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Maja _2

Pekný inšpiratívny cestopis.

V Cornwalle som bola naposledy pred 15timi rokmi a úplne si mi oživila pekné spomienky. V Padstow som istú dobu žila a bolo to moc fajn miesto. Skvelé čerstvé ryby, pasty a točená zmrzlina, tá krajina a útesy.... No krásne miesto, rada by som sa tam ešte pozrela.

Lucie _B

Dekuju moc. V Padstow bych si dokazala predstavit zit, je to tam nadherne. Pred 15lety to tam muselo byt jeste hezci a dost klidnejsi, bez turistu. Skoda, ze bez auta se tam da tak spatne dostat. Letos se tam opet na par dnu chystame, dohnat resty z minula a snad nam tentokrat vyjde i to pocasi.

Vlastimil Raclavský

Děkuji za pěkné počtení. Byl jsem v Cornwallu v roce 2018. Dva týdny jsem bydlel v hostelu v Penzance a obešel jsem celý poloostrov až so St. Ives(asi 65km). Jel jsem tam z Olomouce sám autem v rámci zdokonalení mé angličtiny. V Penzance jsem si koupil výhodně týdenní legitku na autobus a vždy jsem ráno vyrážel tam kde jsem minulý den skončil. Každý večer v Penzance kulečník a šipky v hospodě s místními štamgasty. Jedna z mých nejlepších dovolených. Letos 30 června vyrážím zase autem na měsíc do VB. Mým cílem je Skotsko, konkrétně Handa Island, Achvary, Scourie atd. Po cestě zpět Invernes, Glasgow a Edinburgh. Snad to zvládnu. Ahoj Vlastík

Lucie _B

Celé to obejít, to musela být nádhera, hlavně v létě, to si neumím ani představit. To musela být skvělá dovolená. Jinak doufám, že se červnový výlet vydařil, to zní jako hodně nadupaný itinerář. Do Skotska bych se hrozně ráda podívala, hlavně teda na Orkneje a ostrov Skye a do Edinburghu, třeba to jednou vyjde. :)

Milan

Moc pěkný cestopis, díky.