Cestopis

Gastrovíkend v Ľvove (a Kyjeve)

Rýchla víkendovka z Bratislavy do Ľvova s návratom z Kyjeva
Cestopis z roku 2019 napsal tonic

Inšpirovaný minuloročným úspešným rýchlovýletom do Kyjeva som sa pred mesiacom začal hrabať v lacných letenkách. Pokoj v práci a chvíľa pátrania priniesla ovocie v podobe vhodnej ukrajinskej víkendovej kombinácie s jedným malým háčikom – prílet do Ľvova a odlet z Kyjeva. Po krátkej konzultácii s cestovným poriadkom ukrajinských železníc som dostal aj od Moničky zelenú a plán prvej návštevy Ukrajiny v tomto roku bol na svete.

Pokračovanie na mojom blogu

Zážitky pro tebe sepsal tonic

19. 03. 2019, poslední aktualizace 2019-03-19T22:29:01+01:00

tonic žije na Slovensku a procestoval 57 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 6 cestopisů . Má své stránky http://tonicove.sk.

Leonard

Díky za to! Letíme zítra (levná letenka z Polska :) ) a některé tipy využiju! ;)

před měs
tonic

tak stastnu cestu, ja zajtra znovu do Kyjeva :D

Avatar uživatele Peršan
Peršan

Díky za info ...letím do Kyjeva příští čtvrtek z Prahy a pátek pak do Lvova...

Kačenka Konečníková

To je pěkné, také bych ráda občas uspořádala víkendovou pařbu na Ukrajině, nebo třeba jen večeři, bohužel z Prahy to nedává ekonomicky smysl. Leda plánovat dlouho dopředu s UIA … to pak koupíš cestou zpět karton cigaret ( i když jsi nekuřák), litr vodky v duty free (i když jsi abstinent) a Porošenkovy čokolády do váhového limitu (i když máš cukrovku). Pak máš letenky úplně gratis.

před měs
Jakub Langer

Soudruzko Kacenko K., Vam bych spise doporucoval navstevu ruske federace, treba na pelmene ci trochu tvrdsi vodku. Ukrajina je spise pro nas Zápaďáky ...

Kačenka Konečníková

Ukrajina vždy patřila na východ - na Krymu už to pochopili.

Další cestopisy, které napsal tonic

Černobyl a Čiatura (so štipkou Kyjeva a Tbilisi)
tonic 2019-04-01T21:36:18+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2019

Predlžený víkend na dvoch depresívnych, no veľmi zaujímavých miestach. Obe svojho času prekvitali, no jedno postihla katastrofa nukleárna a druhé katastrofa ekonomická.

Marhaba Maroko (+ Západná Sahara)
tonic 2019-03-03T21:16:31+01:00 2 komentáře
Afrika 2019

2600 kilometrov cestami juhu Maroka a problematickej Západnej Sahary

Prekľep v zimnom Bulharsku
tonic 2019-02-08T14:05:16+01:00 0 komentářů
Bulharsko 2019

Aj keď január je zradný mesiac na cestovanie po Európe, rozhodol som sa ako vedúci zájazdu, že sa vyberieme mimo hlavného mesta Bulharska.

Smer Kazachstan
tonic 2019-02-08T14:02:25+01:00 0 komentářů
Napříč světem 2018

Po zimnom sólo-tripe do kazašskej metropoly Astana mi bolo jasné, že túto krajinu navštívim aj pri plusových teplotách. To sa stalo realitou na sklonku leta o deväť mesiacov neskôr.