Itálie - Pisa a Cinque Terre za víkend

Vyhlášená Pisa se svým krásným centrem, ikonické vesničky nad skalnatým pobřežím i koupačka, to vše za jeden víkend

Cestopis z roku 2022 napsal Dovolenkář Honza

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Dovolenkář Honza
Cestopis byl naposledy aktualizován 2023-01-18T22:28:46+01:00

Dovolenkář Honza procestoval 24 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 15 dny a napsal pro tebe 1 úžasný cestopis.

Zobrazit profil

Dovolenkář Honza

Děkuji všem za komentáře.

Díky za příjemný report.
Pisa je u mě v hledáčku už pár týdnů, momentálně průběžně sleduju cenu letenek.
Cinque Terre musí být fajn, ale asi bych oželel koupání a dal ho až někdy v září, srpnu, nebo ted v květnu. Těch lidí tam snad bude méně.
U nás pokud vyjde ta Pisa, tak spíše zamíříme směr Lucca, Marina di Pisa.

Pisa je moc hezká, Lucca fantastická. Líbilo se mi tam víc než ve Florencii. Marina na koupání super, i v srpnu bylo málo lidí. A pokud budete mít čas, doporučuju navštívit Sienu.

Pro nás je časově ideál spíš tak květen, případně září, takže lidí o to méně. Snad.
Siena je pro mě dlouhodobé lákadlo, pokud bych měl den k dobru, jedu raději tam, než třeba do Florencie.

V Taliansku je turistov veľa v každom období. Pred piatimi rokmi som bol koncom februára v Cinque Terre a turistov bolo veľa. Príroda aj počasie pripomínali v tom období náš apríl/máj.

Práve sme v Apúlii,včera Alberobello a Lecce a turistov je tu úplne minimum 😀

Díky.

Super tip na parádní výlet.

Praktické tipy, super. Jsem teda ráda, že na věži jsem byla před lety a ještě za studií. 15 euro společná vstupenka a žádné časové sloty. Bohužel dopad masového turismu. Tehdy taky existoval městský autobus jedoucí přes letiště. Malá ráda - k nádraží je to z letiště asi 15-20 minut chůze, pokud netrváte na ubytku u náměstí nebo nemáte večerní let. Cinque Terre bylo už tehdy plné. Nicméně stojí za úvahu mít jako výchozí bod La Spezii. Nemá sice sama i sobě turistické atrakce, nicméně je to příjemné město s dobrou polohou.

mirjur

Perfektní, díky moc, určitě se bude hodit!