2. Afrika

Cestopis z roku 2019 napsala MnK International

Zážitky pro tebe sepsala MnK International

08. 06. 2020, poslední aktualizace 2020-06-08T18:54:24+02:00

MnK International a procestovala 17 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 4 cestopisy . Má své stránky http://www.mnkinternational.cz.

Autobusy jezdi, ale cestuji s nima snad jen mistni...jeste jezdi busy hop on, hop off, ktere zastavuji na nejznamejsich mistech..nej je vsak auto samozrejme :)

MnK International

Hop on Hop off jede třeba i na ty vinice, což je super, pokud je někdo neřidič. A samozřejmě kolem Kapského města a vyhodí lidi i ve zmiňovaném Camps Bay.

mirjur

Perfektní, píšu si... díky! Přemisťování autem nebo je tam nějaká použitelná veřejná doprava?

padrino11

Tam má smysl jedině půjčené auto, je to tam velmi levné.

Forty

přesně..nás auto střední velikosti stálo 5100 Kč/11 dní...v Kapském Městě, ale i třeba ve Franschhoek mezi vinicemi pohodlně Uber

MnK International

Místní dopravu nedoporučuji, nejezdí s ní moc ani místňácí, hodně se tu krade. Nejlepší je opravdu auto, které není tak drahé. V Kapském městě a přilehlých oblastech klidně Uber ano, ten jsme využívali hodně.

Jen dodám ... po setmění se dějou trošku nešvary ... zkontrolujte si zadní dveře, aby neměly dětský zámek, pak se z auta nedostanete a jste jednoduchým terčem k okradení. Stalo se již několikrát. lepší jsou také Uber vyšší kategorie, tam jsou již ověření řidiči.

Kyrgyzstán 2021
Petr Parizek 2021-08-02T13:30:03+02:00 0 komentářů

aneb úchvatná země, v této době bez turistů. Naše plánování začalo v době, kdy cestovat po světě bylo povoleno a normální. Bohužel vyšší moc tomu chtěla a náš odlet se posunoval a posunoval. Ale neb nic netrvá věčně, i naše cesta mohla začít.…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 2 komentáře

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…

📷 Krásné fotky
Stromboli & Vulcano [Sicílie]
Jan Klíma 2021-07-28T18:31:35+02:00 17 komentářů
Itálie 2021

Sopečné ostrovy u severního pobřeží Sicílie jsou tím největším klenotem Itálie, jaký jsem doposud objevil.... Vždy mě fascinovaly přírodní živly. Před pár týdny jsem si tak řekl, že je čas konečně zvednout zadek a jít se mrknout na nějaké aktivní sopky – no a svou zvědavost jsem upřel, po chvíli dumání, k…

LIPARSKÉ OSTROVY za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-07-28T15:11:44+02:00 69 komentářů
Itálie 2021

Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí a neškodné erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehl. Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehlé Filicudi…