2. Afrika
  3. Jihoafrická republika

Cestopisy z Jihoafrické republiky

Příběhy z výprav z Jihoafrické republiky napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Jihoafrické republiky

Jednodenní výlety z Kapského města - Jihoafrická republika
MnK International 2020-06-08T18:41:53+02:00 6 komentářů
Jihoafrická republika 2019

Jihoafrická republika je veliká a proto během jedné cesty nikdy nestihnete všechno - bohužel, protože je zde opravdu strašná spousta nádherných míst. V Jihoafrické republice jsme byli dvakrát, vždy…

Krásy Kapského poloostrova
Šárka Morávková 2020-05-10T17:57:50+02:00 10 komentářů
Jihoafrická republika 2017

Pro koho je Nový Zéland drahý a daleko, West Cape je jednou z možností, kde se dá vidět a zažít hodně podobného.. Měli jsme jet na Zanzibar. Pak jsem ale v jednom týdnu potkala tři přátele, kterým se vloni na Zanzibaru něco stalo, a řekla jsem si, že je to znamení. Napadlo mě místo toho Kapské město.Je tam…

Pět týdnů v Africe - část třetí
Kateřina Piskačová 2020-04-05T10:24:00+02:00 4 komentáře
Afrika 2019

Diamantové doly v Kimberley, cesta skrz nezapomenutelné zapomenuté Lesotho a kolébka lidstva. Náš africký výlet se pomalu ale jistě blíží ke konci. Máme před sebou poslední etapu naší trasy. Čeká nás návštěva diamantových dolů v Kimberley, cesta skrz nádherné Lesotho a návrat do Johannesburgu…

Jednodenní Safari poblíž Kapského města, Jihoafrická republika
MnK International 2020-01-17T21:24:46+01:00 5 komentářů
Jihoafrická republika 2019

Naprosto úžasný den v "divočině" s příměsí luxusu. Navštívit nebo zažít Safari byl můj sen, jeden z mnoha se musím přiznat, ale tenhle byl velmi vysoko na mém takzvaném bucket listu, seznam přání chceteli?Když jsme před pár lety navštívili Kapské…

Roadtrip jihem Afriky
Avatar uživatele Vercavlcek
Vercavlcek 2019-05-23T13:41:46+02:00 6 komentářů
Jihoafrická republika 2017

Naše první cesta na africký kontinent vůbec, během které jsme navštívili 3 státy, ujeli 5 188 km, strávili 19 nocí ve stanu, viděli 4 zvířata z big 5 a snědli bezpočet steaků a konzerv Chakalaka.. foto: Ondra KopeckýDo Jihoafrické republiky jsme vyrazili v prosinci 2017 a strávili tu celkem 24 skvělých dní. Byla to naše první cesta na africký kontinent a odlétali jsme plní očekávání, ale i…

Hello from the other side - Jižní Afrika
Forty 2019-03-17T20:51:21+01:00 0 komentářů
Jihoafrická republika 2019

Kapské Město, Stolová hora, tučňáci, Garden Route, vinice, safari a mnohem víc za 10 dní. ...to bych teď asi řekl ve zkratce někomu, kdo váhá. Já měl Kapské Město v hlavě jako jedno z míst, které bych chtěl jednou navštívit a nakonec se to vše seběhlo mnohem dříve, než jsem si myslel. A…

Jihoafrická republika, Kruger, hory, žraloci a konec světa
Kateřina Piskačová 2019-01-22T23:22:58+01:00 0 komentářů
Jihoafrická republika 2018

Afrika, kontinent, který mě od malička lákal a od kterého mě vždy všichni odrazovali. Nejezdi tam, je to nebezpečné, je to jiný svět. Jenže já jsem prostě do Afriky musela a vím, že tam musím zas.... Cesta do Jihoafrické republiky pro nás byla původně cestou do Asie. Měli jsme tam naplánovanou celou trasu a přesně jsme věděli, co kde chceme vidět. Před koupí letenek jsem jen z legrace porovnala…

Parťák na cesty - Toyota Hilux 4x4
Nikesss 2018-12-31T21:02:05+01:00 7 komentářů
Afrika 2018

A nestačil by osobák?Pokud se budete chystat na vlastní pěst např. do Afriky a budete uvažovat o pronájmu auta jako my, budete se nejspíš rozhodovat, jestli  trochu ušetřit a spokojit se s osobním…

📖 Inspirující
Z JAR k Viktoriiným vodopádům přes Svazijsko, Botswanu, Zimbabwe a Zambii.
rodik 2018-11-11T11:48:01+01:00 1 komentář
Afrika 2018

Měl to být roadtrip po Jihoafrické republice. Když jsem ale mrkl na mapu a pár cestopisů, neodolal jsem a cesta se protáhla přes Svazijsko, Botswanu, Zimbabwe a Zambii až k Viktoriiným vodopádům. . PřípravaNa svém "must see" cestovatelském seznamu jsem měl řadu pro mě doposud atraktivnějších zemí než JAR. To se změnilo, když se objevila akce na letenky za 3500 Kč do Johannesburgu s trasou přes…

Cape Town
Martin 2018-10-18T23:43:02+02:00 0 komentářů
Jihoafrická republika 2017

Město kde vám nic nechybí..... Kapské MěstoJako každý rok,tak i teď plánuji kam vyrazit - cíl je jasný Patagonie))) 3 měsíce už na tom pracuji a dávám dohromady plány. Jednou nad ránem se ale vrátím z hospody a kouknu na net -…