3. Kypr
  4. Krásy Kypru za 7 dní - pěšky, místní dopravou a se 100 Eury v kapse :)

Krásy Kypru za 7 dní - pěšky, místní dopravou a se 100 Eury v kapse :)

Nízkonákladový track po západní části ostrova - spaní pod širákem, spousta pomerančů a koupání na Afroditině pláži ....
Cestopis z roku 2019 napsala Petra Vašáková

Zážitky pro tebe sepsala Petra Vašáková

19. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-01-27T22:12:02+01:00

Petra Vašáková a procestovala 15 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 2 cestopisy .

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd

Najava: Též jsem příjemně překvapen, že i dnes jsou lidi, co spí klidně pod širákem :-)

(tedy, také mám pár podobných známých, ale běžné už to není)

lma

Moc nechápu přínos tohoto "cestopisu" pro ostatní ?!

Že se zásobíte pomeranči či ochladíte zmrzlinou a jiné perly je pro ostatní opravdu obohacující ..

Navrch několik zbytečných fotek alá rodinné album!

• (upraveno 2020-01-20T12:23:55+01:00)

@lma: Ty toho nechápeš víc. Např. proč lidi jezdí do takových póvl destinací (z tvého pohledu) jako JV Asie. Pěší poznávání malé části nějaké země je pro mnoho lidí zajímavější a přínosnější než rychlé objetí nejznámějších míst a tento cestopis tak pro ně bude ideální. Nejde zdaleka jen o snahu ušetřit, ale člověk tak zjistí mnohé věci, které si v běžném životě neuvědomuje. Třeba si víc užije ty pomeranče potom, co trpěl v předchozích dnech žízní, a logicky je tak zmíní. Já se snažím oba přístupy kombinovat.

Žádné zbytečné fotky ála rodinné album tam nejsou. Jednou jsou tam oba, jednou autorka u cedulí a jednou on, jak staví přístřešek.

Petra Vašáková

Děkuji za podporu :) Ano, zážitek to byl, už jen spát týden venku a vůbec se nezdržovat v žádných budovách je neskutečně jiný oproti životu ve městě, v kanceláři atd... a kde jinde si to vyzkoušet než tam, kde je krásně teplo. A ať si každý vyznává styl jaký chce, přeci o tom je tento portál, vzájemně se inspirovat. A jestli je tu někdo proto, aby druhé kritizoval, tak ho upřímně lituji. Asi to není moc šťastný člověk :)

Marathon v Amsterdamu
Oťas 2021-10-20T13:40:46+02:00 0 komentářů
Nizozemsko 2021

Díky velmi časnému příletu do Amsterdamu (okolo 7:30) jsme nemuseli nikam spěchat. Přes aplikaci GVB jsme si koupili lístky na městskou dopravu. Aplikace umožňuje koupit hodinovou jízdenku za €3,20,…

Portugalsko Algarve - 07/2021

Portugalsko - AlgarveTento region nabízí krásné pobřeží omývané Atlantským oceánem a nepřeberné množství překrásných pláží, od velkých dlouhých až po malinké pláže, kde jste skoro sami.  V mém…

Isla Contoy a šnorchlování se žralokem
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:45:53+02:00 2 komentáře
Mexiko 2021

Isla Contoy je národní park na mexickém ostrově, kam se dostane jenom 200 lidí týdně. Žije zde několik desítek druhů živočichů, ohrožené druhy želv a na pláži kolem vás běhají krabi. Ráj na Zemi. :) . Když jsem se přehrabávala na Googlu a hledala jsem tipy na výlety v Mexiku, vykoukl na mě národní park na opuštěném ostrově - Isla Contoy. Jediná možnost, jak se sem dostat, je s agenturou, která má…

Kudy a kam v Playa del Carmen
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:26:52+02:00 0 komentářů
Mexiko 2021

Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku, kam se dá dojet z Cancunu místními minibusy za pár pesos. Město jako takové není moc zajímavé, ale pokud už se sem vydáte, tady je pár tipů na výlety. :). Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku a rovnou vám prozradím, že nás to tady moc nenadchlo. Je to výborná lokalita na výlety, ale samotné město slouží hlavně jako resort pro Američany, kteří…