Cestopis

Kryvyj Rih & Záporožie

Veľkonočný predĺžený víkend v industriálnom srdci Ukrajiny okorenený preletom An-140.
Cestopis z roku 2019 napsal cizy

V októbri som mal s kolegami z fór absolvovať dlho vytúžený letecký víkend na Ukrajine, ktorého zlatým klincom mal byť let spoločnosťou Motor Sich Airlines s 45 ročným Antonovom An-24. Po dlhých rokoch ma však sklamalo zdravie a vybralo si ten najhorší možný moment. Už keď som namiesto degustovania koňaku v salóniku bratislavského letiska so slzou v oku parkoval pred bytom vedel som, že budem musieť zložiť reparát. Veľká noc ponúkla ideálnu možnosť ako tento fail napraviť a jej 4 garantované dni mi dovolili do itineráru vtesnať aj návštevu mesta Kryvyj Rih, po ktorom už nejaký ten rok pokukujem. Fast fact: nerozumiem podľa akého kľúča sa v slovenčine a češtine niektoré mestá prekladajú a iné nie. Doslovný preklad Krivý roh je určite logickejší ako robiť z Grazu Štajerský Hradec, ale budiž.

Pokračovanie na mojom webe: https://romanherda.com/category/...arsk-2019/

Zážitky pro tebe sepsal cizy

13. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-15T13:49:30+02:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 52 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky https://romanherda.com/.