3. Portugalsko
  4. Listopadová Madeira

Listopadová Madeira

Nádherná příroda, nevyzpytatelné počasí, výborné víno, krásné hory a nekonečno levád.
Avatar uživatele Iksdecko
Cestopis z roku 2021 napsala Iksdecko

Zážitky pro tebe sepsala Iksdecko

29. 11. 2021, poslední aktualizace 2021-11-29T18:05:13+01:00

Iksdecko a procestovala 5 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 2 cestopisy .

1 komentář

Avatar uživatele AlejandraS
AlejandraS

Moc hezké! K tomu kempování, ono na to někdo asi kouká, mě jednou přišla zamítavá odpověď na spaní na Fanalu, že maj plno ...

před měs

Tenerife - bez půjčení auta

Tenerife - nádherná destinace vhodná k návštěvě v kteroukoliv část roku. Tenerife je super i na aktivní dovolenou s dětmi. Najdete tam i jednoduché túry, které zvládl v pohodě i můj 6letý syn.…

Ao Nang (Krabi)
petrros 2022-01-16T18:48:12+01:00 0 komentářů
Thajsko 2022

… z Kho Lantra jsme zamířili na Krabi…. Na úvod je důležité říct, že jsem na Krabi byli v době Covidu a pozastaveného přidělování vstupů v režimu “Test&Go”.  Ao Nang je přímořská vesnice, typická pro Thajsko, nic extra tu nečekejte,…

😂 Vtipné
Jordánsko s kachničkou Jarynem 🐥💛
Jaryn 2022-01-12T16:26:10+01:00 3 komentáře
Jordánsko 2021

Jak jsme se v prosinci vydali na 5 dní do Jordánska a zůstali až do Nového roku 🌠 (Budget 10 000 CZK). مرحبا (marhaba)! 🌞Jordánsko volá! Krásně levné letenky, blízkost Evropě a posledních pár dní dovolené nám přinesly další cestovatelské dobrodružství.. mně, kachničce Jarynovi, a partě mých 3 kamarádů…

Nádhérne skvosty v okolí Bratislavy
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2022-01-09T22:47:23+01:00 0 komentářů
Evropa 2021

Všetko v okolí Bratislavy do 100 km . Pre návštevníkov Bratislavy budem postupne uverejňovať miesta, ktoré sa nachádzajú do 100 km od Bratislavy a domnievam sa, že stoja za to navštíviť ich. Zahrňujem tu ako územie Slovenska, Maďarska…