3. Portugalsko

Cestopisy z Portugalska

Příběhy z výprav z Portugalska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Portugalska

PORTUGALSKO podruhé za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-11-11T16:11:46+01:00 40 komentářů
Portugalsko 2020

Temperamentní metropole, neskutečný Atlantik, majáky, výtahy, legendární tramvaje, sangrie a ginja. Taky dušičkový lockdown a pozvánka na víno na české velvyslanectví. To je repete Lisabonu za Kačku.. Dušičky v Lisabonu - kdo by to nechtěl zažít! Místo deštivých sychravých dnů babí léto. Temperamentní Lisabon, divoké pobřeží Atlantiku, Porto a konečně ochutnávka pravého portského vína.. prostě…

Portugalsko těsně před lockdownem aneb Lisabon po 19-ti letech
Milan V 2020-11-03T22:21:14+01:00 6 komentářů
Portugalsko 2020

Lisabon a okolí a Algarve rychle a zběsile. Protože doba si to žádá. Aneb jeď dokud můžeš...Bonus: vnitrostátní linkou na jih. Cestuju jako zběsilý. Pravidelně, dlouhodobě a rvu do cestování většinu financí. Takový člověk se časem za normálních okolností snadno rozmlsá, Evropa vám za chvíli připadá poměrně všední, snad až na…

LISABON za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-10T09:08:17+02:00 38 komentářů
Portugalsko 2020

Město legendárních žlutých tramvají,výtahů,Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu,ale taky z města na dosah k nejzápadnějšímu cípu evropského kontinentu,Atlantiku a pláži jak v Thajsku.. Město legendárních žlutých tramvají, výtahů, nádherných vyhlídek, super levného a super dobrého vína, Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu, jedinečného tance fado, ale taky z města na…

Roadtrip Portugalsko 1.část
Avatar uživatele Jiří Fleischmann
Jiří Fleischmann 2020-05-28T12:40:10+02:00 4 komentáře
Portugalsko 2019

Lisabon, Sintra. Koncem roku 2018 jsme přemýšleli kam vyrazíme na jaře na dovolenou a padla volba na Portugalsko. Chtěli jsme skloubit trochu historie země, poznat další hlavní město a hlavně máme rádi přírodu a víno…

Azory aneb São Miguel je na dýl jak pár dní
Terez N 2020-05-27T22:33:59+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2012

V Atlantiku je spousta ostrovů. Kanáry, Madeira, Island, Kapverdy… A k tomu i trochu opomíjené Azorské ostrovy. Koukala jsem, že cestopisů o nich tu moc není. Což mi přijde škoda.Tahle cesta se udála…

"Pěškobusem" po Madeiře
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2020-02-14T21:50:32+01:00 2 komentáře
Portugalsko 2020

Třetí návštěva Madeiry... týden turistiky... . O Madeiře toho bylo napsáno, natočeno a opublikováno více než dost… proto tento cestopis věnujeme spíše těm, kteří nemají možnost půjčení auta, je sólo cestovatel, anebo chce, tak jako my, využít…

Jak si užít Lisabon
Monika 2020-01-04T21:53:33+01:00 12 komentářů
Portugalsko 2019

Aneb několik tipů kde se najíst a co navštívit . Do Lisabonu (a Portugalska) se můžete podívat kdykoliv – léto i zimy jsou spíše mírné. A jelikož cena letenek v zimě klesá (ty moje stály 40E tam i zpět), tak je Lisabon ideální destinací třeba na…

Madeira - za evropskou exotikou
Jana 2019-10-25T17:00:20+02:00 6 komentářů
Portugalsko 2019

Rozlehlé banánové plantáže připomínají Jižní Ameriku a zelené útesy si nezadají s Havajskými ostrovy. Na Madeiře jsme strávili měsíc a vrátili se totálně nadšení! Co se dá na ostrově vidět a zažít?. Taky ti někdy připadá, že už tě během cestování jen tak něco neohromí? Na facebooku a instagramu jsme neustále zavalení nádhernými fotkami z celého světa, a tak když na místo přijedeme, už to nadšení…

Madeira: Perla Atlantiku
David 2019-10-06T11:49:23+02:00 13 komentářů
Portugalsko 2019

14 nezapomenutelných dní na ostrově věčného jara plných trackování po pouštních oblastech i zelených údolích, výletu za delfíny a mnoho dalšího... Začátkem..K tomuto tripu nás navedl především tento portál a to nabídkou výhodných letenek loni před Vánoci. Za 7700 kč zpáteční (PRG-FRA-FNC) s Lufthansou včetně odbavené kufru pro 2 osoby? Na to…

Madeira: trekování v oblacích
Michala M. 2019-08-29T17:20:19+02:00 6 komentářů
Portugalsko 2019

Klikaté levády, dramatické útesy, nezapomenutelné východy slunce a dechberoucí hřebenovka. To byl náš srpnový týden na Madeiře. . Lufthansa se nám pár dnů před Vánoci postarala o nečekaný vánoční dárek, když dala do prodeje letenky z Prahy přes Frankfurt na Madeiru za bezkonkurenčních 2800 Kč. Už při plánování itineráře na náš…

7 nej z roadtripu Portugalskem
Jana 2019-05-18T14:35:29+02:00 2 komentáře
Portugalsko 2018

Co nás za 2 týdny cestování Portugalskem nejvíc nadchlo? Jeho neuvěřitelná rozmanitost - nádherná příroda, živá města, ospalé vesničky, památky, milí lidé, skvělé jídlo a víno, sportovní aktivity.... Do Portugalska jsme vyrazili loni v září už podruhé. Přesto jsem měla pěkně dlouhý seznam destinací, co nutně musím vidět a aktivit, které zaručeně musím zkusit. Nakonec jsme prožili skvělé dva týdny…

Potulky Portom a severom Portugalska
tonic 2019-04-23T21:47:49+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

Na západ často nezavítam, ale Portugalsko ma veľmi príjemne prekvapilo. Nie je to ten stredomorský temperament a manana, ale jedna príjemná a neskutočne zelená krajina s výbornými stejkami a vínom:). Tady začni psát svůj cestopis...Portugalsko bolo vždy jednou z krajín západnej Európy, ktorá ma odjakživa lákala. Ako jediný z južanských štátov nemá prístup k Stredomoriu a vždy si šlo svojou…