3. Portugalsko

Cestopisy z Portugalska

Příběhy z výprav z Portugalska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Portugalska

Madeira - našinec jen vejrá.
Zbyněk Milfait 2021-07-17T21:55:31+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2019

Tajemné tunely na levádách, pestrobarevné hory, všudypřítomná květena, mezi níž se ukrývá hadinec převislý, madeirský endemit.. Na Madeiru jsem přiletěl se společností Binter z ostrova El Hierro s přestupem na letišti Tenerife - nord. Cena letenky z ostrova El Hierro na Madeiru s návratem na Tenerife - nord v květnu 2019 byla…

📷 Krásné fotky
Madeira - evropská Havaj?
Jan Klíma 2021-05-27T15:33:54+02:00 40 komentářů
Portugalsko 2021

Vysoké hory, bujná vegetace a černé pláže vulkanického původu, to je Madeira. Malý ráj, který nabývá na popularitě každým dnem!. O Madeiře se říká, že je to evropská Hawaii a ostrov věčného jara - s nadsázkou totiž lze říct, že tu opravdu celoročně panuje jaro, neboť teplota teplota vzduchu a vody se v rámci ročního období…

LISABON potřetí za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-02-09T16:55:56+01:00 89 komentářů
Portugalsko 2020

Jedna z nejkrásnějších evropských metropolí, jaké jsem dosud viděla. Město žloutkových košíčků, portského vína, žlutých tramvají, schodů, strmých ulic a výtahů. Město, které lehlo při ničivém zemětřes. Jedna z nejkrásnějších evropských metropolí, jaké jsem dosud viděla. Město žloutkových košíčků, portského vína, žlutých tramvají, schodů, strmých ulic a výtahů. Město, které lehlo při ničivém…

Naskrz Pyrenejským poloostrovem.
Čeněk Šmerek 2021-01-31T11:28:44+01:00 30 komentářů
Evropa 2019

Poslední díl o mé čtyřtýdenní cestě Evropou, která začala v Amsterdamu a pokračovala přes Francii a všechny další státy, které byli po cestě, až na Mys sv. Vincenta v Portugalsku.. Tento článek je třetí a tedy také poslední o mé čtyřtýdenní cestě Evropou, která začala v Amsterdamu a pokračovala přes Francii a všechny další státy, které byli po cestě, až na Mys sv. Vincenta v…

ŠPANĚLSKO-PORTUGALSKÝ roadtrip za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-01-17T18:10:40+01:00 55 komentářů
Evropa 2020

Že to nejde projet? Španělské a portugalské pobřeží za 8 dní = téměř 2 000 km, 2 vstupní QR kódy, nespočet pláží,útesů,majáků,psů, Prosecca, dechberoucích vyhlídek a chvil a to vše - Covidu navzdory!. TERMÍN:‌ ‌listopad 2020‌KOMPLETNÍ CESTOPIS ZDE:https://1url.cz/@spanelskoportug...adtripzaKA PROČ‌ ŠPANĚLSKO-PORTUGALSKÝ roadtrip?‌ ‌Letenky do Malagy z Prahy za 279 Kč v jednom směru a v…

Jak jsme navštívili 13 zemí během Covid roku 2020
Vojta Adami @ytadami 2021-01-04T21:14:43+01:00 4 komentáře
Napříč světem 2020

Cestování během roku 2020 byla nepochybně ještě větší výzva než kdy jindy. Mrkněte, jak jsme si s touto výzvou poradili my :). Hned na úvod je dobré poznamenat, že jsem se seznámil se slečnou Terezkou až v březnu (ano v tom "nejapokalyptičtějším" měsíci roku 😅), tudíž z čísla 1 a 2 uvidíte pouze moji dokumentaci, číslo 7 …

PORTUGALSKO podruhé za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-11-11T16:11:46+01:00 40 komentářů
Portugalsko 2020

Temperamentní metropole, neskutečný Atlantik, majáky, výtahy, legendární tramvaje, sangrie a ginja. Taky dušičkový lockdown a pozvánka na víno na české velvyslanectví. To je repete Lisabonu za Kačku.. Dušičky v Lisabonu - kdo by to nechtěl zažít! Místo deštivých sychravých dnů babí léto. Temperamentní Lisabon, divoké pobřeží Atlantiku, Porto a konečně ochutnávka pravého portského vína.. prostě…

🙏 Praktické
Portugalsko těsně před lockdownem aneb Lisabon po 19-ti letech
Milan V 2020-11-03T22:21:14+01:00 6 komentářů
Portugalsko 2020

Lisabon a okolí a Algarve rychle a zběsile. Protože doba si to žádá. Aneb jeď dokud můžeš...Bonus: vnitrostátní linkou na jih. Cestuju jako zběsilý. Pravidelně, dlouhodobě a rvu do cestování většinu financí. Takový člověk se časem za normálních okolností snadno rozmlsá, Evropa vám za chvíli připadá poměrně všední, snad až na…

LISABON za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-10T09:08:17+02:00 40 komentářů
Portugalsko 2020

Město legendárních žlutých tramvají,výtahů,Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu,ale taky z města na dosah k nejzápadnějšímu cípu evropského kontinentu,Atlantiku a pláži jak v Thajsku.. Město legendárních žlutých tramvají, výtahů, nádherných vyhlídek, super levného a super dobrého vína, Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu, jedinečného tance fado, ale taky z města na…

Roadtrip Portugalsko 1.část
Avatar uživatele Jiří Fleischmann
Jiří Fleischmann 2020-05-28T12:40:10+02:00 4 komentáře
Portugalsko 2019

Lisabon, Sintra. Koncem roku 2018 jsme přemýšleli kam vyrazíme na jaře na dovolenou a padla volba na Portugalsko. Chtěli jsme skloubit trochu historie země, poznat další hlavní město a hlavně máme rádi přírodu a víno…

Azory aneb São Miguel je na dýl jak pár dní
Terez N 2020-05-27T22:33:59+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2012

V Atlantiku je spousta ostrovů. Kanáry, Madeira, Island, Kapverdy… A k tomu i trochu opomíjené Azorské ostrovy. Koukala jsem, že cestopisů o nich tu moc není. Což mi přijde škoda.Tahle cesta se udála…

🙏 Praktické
"Pěškobusem" po Madeiře
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2020-02-14T21:50:32+01:00 2 komentáře
Portugalsko 2020

Třetí návštěva Madeiry... týden turistiky... . O Madeiře toho bylo napsáno, natočeno a opublikováno více než dost… proto tento cestopis věnujeme spíše těm, kteří nemají možnost půjčení auta, je sólo cestovatel, anebo chce, tak jako my, využít…