3. Španělsko
  4. Mallorca - útěk z covidové reality

Mallorca - útěk z covidové reality

Stejně jako dveře barů se začaly zavírat i jednotlivé země před zamořenými českými turisty. Jednou z výjimek byly Baleárské ostrovy.
Avatar uživatele Áčko
Cestopis z roku 2020 napsal Áčko

Zážitky pro tebe sepsal Áčko

23. 10. 2020, poslední aktualizace 2020-10-23T14:35:21+02:00

Áčko žije v České republice a procestoval 25 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 7 let, napsal pro tebe 3 cestopisy .

CESTUJI za KAČKU

Skvěle sepsáno! Měli jsme podobný itinerář!

Jo a krásné fotky!

Avatar uživatele Áčko
Áčko

Děkuji, já zrovna dočetl tvoje Tenerife... Můžeme si porovnávat Paelly :D

Michala M.

Super cestopis, taky jsem nad těma letenkama přemýšlela, takže díky za utvrzení v tom, že byla velká chyba je nekoupit :))

Avatar uživatele hhh _1
hhh _1

Supr, taky jsem si střihl minulý víkend na Mallorce. Je to mnohem lepší, než se zdá. Díky za některé tipy, asi se budu muset brzo vrátit na dýl. Uvažuji, že bych to dal autem přes Barcelonu na 4-5 týdnů po Vánocích :)

Bari podle Danielle Steel
Lukáš Koula 2022-05-23T20:58:25+02:00 2 komentáře
Itálie 2021

aneb jedna bláznivá cesta pro polibek od dívky mých snů ... V krátkosti k Bari na začátek: Už teď v úvodu vím, že tenhle cestopis bude krátký, ale o to zajímavější. Pro jistotu však jméno slečny, okolo které se děj příběhu odehrává, neuvedu a ani zde…

Za pár PENů v Peru
Avatar uživatele conic30
conic30 2022-05-21T22:46:36+02:00 2 komentáře
Peru 2022

...aneb výprava do země, o které jsem netušila, že chci navštívit.... Začalo to jak už pro mě typicky. Nad ránem sedím v ambulanci a při čekání na výsledky brouzdám na netu po akčních letenkách. Po více než dvou covidových letech, kdy člověk nemohl skoro ani z domu, se…

Belgie - dámská jízda na pár dní
Míša Peterková 2022-05-21T18:45:06+02:00 0 komentářů
Belgie 2022

Ráda bych se podělila o své zážitky a praktické rady o Belgii - Brusel, Gent, Bruggy. Den 1. BruselVe čtvrtek 12.5. jsme vstávaly ve 3.20. Opravdu brzy ráno, zato ale natěšené na naši cestu. Prodloužený víkend v Belgii a jen 3 kamarádky, značka ideál. Letěly jsme z Prahy do Charleroi,…

Barneyho víkendové (ú)lety: Tenerife
Barney1987 2022-05-18T00:09:09+02:00 15 komentářů
Španělsko 2022

48hodin na Tenerife. Předmluva:Rozhodl jsem se sepsat seriál cestopisů s názvem " Bárneyho víkendové (ú)lety".  Jak tyto výlety a tento nápad vznikl?... Vlastně úplně náhodou. Jako bežný smrtelník a zaměstnanec, mám…