3. Španělsko
  4. Mallorca - útěk z covidové reality

Mallorca - útěk z covidové reality

Stejně jako dveře barů se začaly zavírat i jednotlivé země před zamořenými českými turisty. Jednou z výjimek byly Baleárské ostrovy.
Avatar uživatele Áčko
Cestopis z roku 2020 napsal Áčko

Zážitky pro tebe sepsal Áčko

23. 10. 2020, poslední aktualizace 2020-10-23T14:35:21+02:00

Áčko žije v České republice a procestoval 25 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 6 let, napsal pro tebe 2 cestopisy .

Kateřina Ostrá

Skvěle sepsáno! Měli jsme podobný itinerář!

Jo a krásné fotky!

Avatar uživatele Áčko
Áčko

Děkuji, já zrovna dočetl tvoje Tenerife... Můžeme si porovnávat Paelly :D

Michala M.

Super cestopis, taky jsem nad těma letenkama přemýšlela, takže díky za utvrzení v tom, že byla velká chyba je nekoupit :))

Avatar uživatele hhh
hhh

Supr, taky jsem si střihl minulý víkend na Mallorce. Je to mnohem lepší, než se zdá. Díky za některé tipy, asi se budu muset brzo vrátit na dýl. Uvažuji, že bych to dal autem přes Barcelonu na 4-5 týdnů po Vánocích :)

Památky UNESCO:Císařské horské letovisko v Čcheng-te, 2.část
Petr Bao 2021-06-18T08:44:59+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Toto letovisko budovali v průběhu téměř devadesáti let nejsilnější císaři dynastie Čching. Minule jsme vyprávěli o císařském horském letovisku ve městě Čcheng-te. Toto letovisko budovali v průběhu téměř devadesáti let nejsilnější císaři dynastie Čching, císař Kchang-si a jeho vnuk, císař…

Památky UNESCO: Císařské horské letovisko v Čcheng-te
Petr Bao 2021-06-18T07:10:47+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Dvě stě padesát kilometrů na sever od Pekingu, bylo až osmkrát větší než Zakázané město.. Minule jsme se vydali do Pekingu a vyprávěli jsme si o třetí památce této metropole zapsané do seznamu světového kulturního dědictví, o Letním paláci I-che-jüan. Zmínili jsme se, že komplex Letního…

Památky UNESCO:Letní palác v Pekingu
Petr Bao 2021-06-17T09:45:28+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Letní palác sloužil v nejpozdějším období poslední dynastie jako centrum vlády a sídlo císařovny Cch‘-si.. Minule jsme si povídali o Chrámu Nebes v Pekingu a ještě dříve jsme si povídali i o Zakázaném městě. Kromě těchto dvou je v hlavním městě Číny ještě jedna památka zapsaná v seznamu světového dědictví…

Památky UNESCO: Chrám nebes a císařský obětní oltář
Petr Bao 2021-06-17T07:19:08+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Největší chrámový komplex na světě, který byl zasvěcený komunikaci člověka s Nebesy.. Historie k nám promlouvá mnoha jazyky. Jedním z nich je architektura, která o svých tvůrcích, uživatelích a obyvatelích vypráví mnohé příběhy. V dnešním díle se vydáme do Severního hlavního města –…