3. Maďarsko
  4. Na den do Budapešti

Na den do Budapešti

Takový menší výlet na víkend
Cestopis z roku 2019 napsal David Černý

Zážitky pro tebe sepsal David Černý

25. 11. 2019, poslední aktualizace 2019-12-28T22:21:14+01:00

David Černý žije v České republice a procestoval 10 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 3 cestopisy .

Leoš Literák

Budapešťské metro nás bavilo. Je to spíše taková retro podzemní tramvaj. Děti z ní byly nadšené.

lma

Budapešť je opravdu hezké město mám ji prochozenou skrz na skrz...osobně tam jezdím několikrát ročně na víkend i když poslední dobou už jen za relaxací do termálních lázní.

Jen taková nepřesnost z nádraží Keleti vlaky do Prahy už nejezdí(vyjma nočního Metropolu) ,ale jezdí z Nugati.

Z Keleti jezdí přímé railjety do Lince a odtud Ex do ČB...kdo je z ČB jako já luxusní spojení!

David Černý

Ve chvíli, kdy jsme procházeli, tam právě stál vlak do Prahy, tak jsem si z toho automaticky odvodil, že tam nejspíše jezdí i další.. opravím, děkuji za upozornění ;)

Avatar uživatele Kajman
Kajman

Škoda, že se ten expres z Lince do ČB plazí jako šnek dvě hodiny. Jinak by to vskutku luxusní spojení bylo.

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd

Kajman: A za luxusní ceny - VJE ČD mi jde jen přes Prahu a Blavu. Přes Linz násobě více.

lma

Tak tady se taky přes ČD nakupuje jen úsek ČB - Vídeň za 368 czk ......Vídeň - Budapešť za 19 euro přes ÖBB zpět z Budapešťi do Vídně přes MAV za 13 euro(ranní spoje) jinak za 19 euro.

Normálně pře eshop ČD:

Na březen je ještě brzy jízdenky se prodávají maximálně tři měsíce před a jízdenku za těch 365 czk koupíte i pouze na úsek Vídeň - ČB.

Z Vídně do ČB se dá i za 9 euro z nádraží Wien Franz-Josefs-Bahnhof přes Č. Velenice - to zakoupíte přes rakouské OBB:

Tady už jsou jízdenky v prodeji.

cyklotoulky po jižní Moravě
out of queue 2020-09-17T20:15:36+02:00 0 komentářů
Česká republika 2020

Letošní rok cyklistice přeje a pokud jste ještě neosedlali svůj bike, tak třeba Vás naláká pár jihomoravských tipů, kde se můžete po cestě zastavit a na chvíli si oddechnout.. Občerstvení U Knedlíka BlučinaPokud pojedete po námi oblíbené cyklostezce z Brna na Nové Mlýny, tak doporučujeme udělat si zastávku před Židlochovicemi, konkrétně na okraji Blučiny, kde stojí tato…

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 19 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…

Výstup na nejvyšší horu Rakouska
Ondřej Tollinger 2020-09-17T15:31:50+02:00 4 komentáře
Rakousko 2020

Grossglockner je se svými 3 798 m nejvyšší horou Rakouska a zároveň nejvyšším bodem Vysokých Taur. Vždy, když se vracím z jedné cesty, zmítá mnou mírná deprese. Proto začínám plánovat další šílenost, abych depresi překonal. Podobné to bylo s myšlenkou na vylezení nejvyšší hory Rakouska, která se…

Zimbabwe - Osudový okamžik
Daniel Valchovník 2020-09-17T01:38:16+02:00 3 komentáře
Zimbabwe 2000

Jak nenapsat cestopis, ale cestopisnou knihu?. Let z Jižní Afriky do Zimbabwe se mi stal osudným a obrátil můj život doslova naruby. Po dvouhodinovém letu z Johannesburgu do Harare jsem při vystupování z letadla potkal vysokou, štíhlou dívku s…