Na den do Budapešti

Takový menší výlet na víkend

Cestopis z roku 2019 napsal David Černý_1

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal David Černý_1
Cestopis byl naposledy aktualizován 2019-12-28T21:21:14+01:00

David Černý_1 procestoval 18 zemí světa světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne.com se přidal před 3 lety a napsal pro tebe 4 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Leoš Literák
před 3 lety

Budapešťské metro nás bavilo. Je to spíše taková retro podzemní tramvaj. Děti z ní byly nadšené.

před 3 lety

Budapešť je opravdu hezké město mám ji prochozenou skrz na skrz...osobně tam jezdím několikrát ročně na víkend i když poslední dobou už jen za relaxací do termálních lázní.

Jen taková nepřesnost z nádraží Keleti vlaky do Prahy už nejezdí(vyjma nočního Metropolu) ,ale jezdí z Nugati.

Z Keleti jezdí přímé railjety do Lince a odtud Ex do ČB...kdo je z ČB jako já luxusní spojení!

David Černý_1
před 3 lety

Ve chvíli, kdy jsme procházeli, tam právě stál vlak do Prahy, tak jsem si z toho automaticky odvodil, že tam nejspíše jezdí i další.. opravím, děkuji za upozornění ;)

Avatar uživatele Kajman77
Kajman77
před 3 lety

Škoda, že se ten expres z Lince do ČB plazí jako šnek dvě hodiny. Jinak by to vskutku luxusní spojení bylo.

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd
před 3 lety

Kajman: A za luxusní ceny - VJE ČD mi jde jen přes Prahu a Blavu. Přes Linz násobě více.

před 3 lety

Tak tady se taky přes ČD nakupuje jen úsek ČB - Vídeň za 368 czk ......Vídeň - Budapešť za 19 euro přes ÖBB zpět z Budapešťi do Vídně přes MAV za 13 euro(ranní spoje) jinak za 19 euro.

Normálně pře eshop ČD:

Na březen je ještě brzy jízdenky se prodávají maximálně tři měsíce před a jízdenku za těch 365 czk koupíte i pouze na úsek Vídeň - ČB.

Z Vídně do ČB se dá i za 9 euro z nádraží Wien Franz-Josefs-Bahnhof přes Č. Velenice - to zakoupíte přes rakouské OBB:

Tady už jsou jízdenky v prodeji.