3. Maďarsko
  4. Na den do Budapešti

Na den do Budapešti

Takový menší výlet na víkend
Cestopis z roku 2019 napsal David Černý

Zážitky pro tebe sepsal David Černý

25. 11. 2019, poslední aktualizace 2019-12-28T22:21:14+01:00

David Černý žije v České republice a procestoval 10 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 9 měsíců, napsal pro tebe 3 cestopisy .

Leoš Literák

Budapešťské metro nás bavilo. Je to spíše taková retro podzemní tramvaj. Děti z ní byly nadšené.

lma

Budapešť je opravdu hezké město mám ji prochozenou skrz na skrz...osobně tam jezdím několikrát ročně na víkend i když poslední dobou už jen za relaxací do termálních lázní.

Jen taková nepřesnost z nádraží Keleti vlaky do Prahy už nejezdí(vyjma nočního Metropolu) ,ale jezdí z Nugati.

Z Keleti jezdí přímé railjety do Lince a odtud Ex do ČB...kdo je z ČB jako já luxusní spojení!

David Černý

Ve chvíli, kdy jsme procházeli, tam právě stál vlak do Prahy, tak jsem si z toho automaticky odvodil, že tam nejspíše jezdí i další.. opravím, děkuji za upozornění ;)

Avatar uživatele Kajman
Kajman

Škoda, že se ten expres z Lince do ČB plazí jako šnek dvě hodiny. Jinak by to vskutku luxusní spojení bylo.

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd

Kajman: A za luxusní ceny - VJE ČD mi jde jen přes Prahu a Blavu. Přes Linz násobě více.

lma

Tak tady se taky přes ČD nakupuje jen úsek ČB - Vídeň za 368 czk ......Vídeň - Budapešť za 19 euro přes ÖBB zpět z Budapešťi do Vídně přes MAV za 13 euro(ranní spoje) jinak za 19 euro.

Normálně pře eshop ČD:

Na březen je ještě brzy jízdenky se prodávají maximálně tři měsíce před a jízdenku za těch 365 czk koupíte i pouze na úsek Vídeň - ČB.

Z Vídně do ČB se dá i za 9 euro z nádraží Wien Franz-Josefs-Bahnhof přes Č. Velenice - to zakoupíte přes rakouské OBB:

Tady už jsou jízdenky v prodeji.

Roadtrip Portugalsko 1.část
Avatar uživatele Jiří Fleischmann
Jiří Fleischmann 2020-05-28T12:40:10+02:00 2 komentáře
Portugalsko 2019

Lisabon, Sintra. Koncem roku 2018 jsme přemýšleli kam vyrazíme na jaře na dovolenou a padla volba na Portugalsko. Chtěli jsme skloubit trochu historie země, poznat další hlavní město a hlavně máme rádi přírodu a víno…

Azory aneb São Miguel je na dýl jak pár dní
Terez N 2020-05-27T22:33:59+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2012

V Atlantiku je spousta ostrovů. Kanáry, Madeira, Island, Kapverdy… A k tomu i trochu opomíjené Azorské ostrovy. Koukala jsem, že cestopisů o nich tu moc není. Což mi přijde škoda.Tahle cesta se udála…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 1.
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-26T21:04:12+02:00 0 komentářů

Výlet do Karibiku za francouzskou exotikou a zážitky z cesty, kdy jsme projeli postupně obě části ostrova. Zde návštěva té divočejší půlky ostrova.. Level na druhouZpočátku bláznivý a bezprostřední nápad navštívit Guadeloupe se zrodil jednoho podvečera, kdy jsem do emailu poprvé dostal tip na levné letenky Levelu z Paříže na oba velké francouzské…

Do Maroka na duny i za městy
Jakub Vonšovský 2020-05-24T15:50:18+02:00 0 komentářů
Maroko 2020

Rychle a zběsile Maroko 2020. Jeď rychleji! Hrbol! To zvládneme, cesta je rovná. Pod rychlými koly se víří saharský písek. Bacha policie! "Teď nás mají." "Tvař se jako že nic..."Návrat do MarokaV Maroku jsem byl poprvé v roce…