2. Asie
  3. Bahrajn
  4. Na skok do Bahrajnu

Na skok do Bahrajnu

Království, exotika, poprvé a naposledy.
Cestopis z roku 2019 napsal Daniel Valchovník

Zážitky pro tebe sepsal Daniel Valchovník

26. 11. 2019, poslední aktualizace 2019-11-28T11:33:52+01:00

Daniel Valchovník žije v České republice a procestoval 143 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 12 cestopisů .

Petra Vašáková

Moc hezky a poutavě napsané. O zemi jsem téměř nic nevěděla, děkuji za super cestopis!

Milan V

Stručné, pěkné.. souhlasím, že Bahrajn asi nemůže konkurovat v nabídce atrakcí Dubaji a v otázce pestrosti přírody zase Ománu. Na mě působil jako zajímavý kontrast právě s Emiráty, taková trochu ušmudlanější verze Dubaje s tím, že má vrchol boomu lehce za sebou. Z toho důvodu jsem tam taky jel. Kromě zmiňovaných atrakcí (na okruhu a u Stromu života jsem nebyl) bych ještě doplnil Bahrain National Museum (skvělá architektura a skvěle udělané expozice) a staré město Muharraq na vedlejším ostrově, kde je letiště - Sheikh Isa Bin Ali al Khalifa House a Arad Fort.

Další cestopisy, které napsal Daniel Valchovník

Jordánsko před a v době domácí karantény
Daniel Valchovník 2020-03-21T17:01:50+01:00 4 komentáře
Jordánsko 2020

Království, které stojí za návštěvu. . Jordan PassPřed pár lety to bylo Dánsko, dnes navštěvuji zcela odlišnou zemi se třemi písmeny navíc. Přímá linka mezi Prahou a hlavním městem jordánského království Ammánem létá z Letiště Václava…

Východní Timor, jedna z nejméně navštěvovaných zemí světa!
Daniel Valchovník 2020-03-09T13:56:28+01:00 7 komentářů
Východní Timor 2020

Také jedna z nejmladších.... Východní Timor, portugalsky Timor Leste je malý samostatný stát na východě ostrova Timor v souostroví Malé Sundy. Navštěvuji tak další třešničku na cestách za poznáním modré planety. Timor Leste je…

📖 Inspirující
Od cestování na kole po First Class v letadle
Daniel Valchovník 2019-12-31T16:05:24+01:00 3 komentáře

Pro většinu je tento způsob cestování nedostupný, zbytečný, netouží po něm. Někteří o něm nikdy neslyšeli a nepatří snad ani na cestujlevne. Určitě pár z vás tuto zkušenost má nebo na ní třeba čeká.…

Po Kazachstánu a Kyrgyzstánu

Na krátkou návštěvu do střední Asie za přírodními krásami, památkou UNESCO a místní gastronomií. . Kazachstán  🇰🇿Po pohodlném letu s Turkish Airlines přistávám v Kazachstánu, deváté největší zemi světa. Almata, kam jsem přiletěl je největším městem střední Asie. Za minulého režimu bylo po Moskvě a…