3. Rumunsko
  4. Nejúžasnější podzemní místo na Zemi najdete tisíc kilometrů od hranic

Nejúžasnější podzemní místo na Zemi najdete tisíc kilometrů od hranic

Turisticky „profláknutých“ destinací najdete na mapě Evropy nespočet. Drbna proto vyrazila za dobrodružstvím do země, kterou si s mainstreamovými dovolenými jen těžko spojíte.
Cestopis z výpravy „Drbna na cestách“ z roku 2019 napsal Michael Daněk

Zážitky pro tebe sepsal Michael Daněk

03. 12. 2019, poslední aktualizace 2019-12-03T11:58:40+01:00

Michael Daněk žije v České republice a procestoval 15 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 10 měsíců, napsal pro tebe 4 cestopisy . Má své stránky http://drbna.cz.

1 komentář

Lukáš Horák

Suprové. Díky moc za tip. Doteď jsem netušil, že takové místo existuje.

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 0 komentářů
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…

Tenerife v době šílené - díl 2.
Tesna 2020-10-16T23:55:34+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Druhá a závěrečná část naší cesty s pár cestovatelskými tipy na závěr.. Puerto de la CruzTo je přímořské město s historickým jádrem, které z obou stran obklopují bloky velkých hotelů. My tentokrát máme domluveno ubytování přes Airbnb přímo nad centrálním náměstím Plaza…

Kúpanie na Peloponéze
cizy 2020-10-16T12:28:50+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

Oddychový kúpací road trip na predĺžený víkend po najväčšom gréckom polostrove.. : Keď som v novembri 2019 kupoval letenky do Grécka na predĺžený víkend, bral som to ako hotovú vec. V poslednej dobe si však človek už nemôže byť istý ničím. V tomto prípade sa však kolesá osudu…

Grossglockner , SellaRonda, Passo dello Stelvio
Jaromír Volavý 2020-10-14T23:15:17+02:00 3 komentáře
Evropa 2020

Vyšlápnout si na kole tyto tři destinace v průběhu jednoho týdne je velkou výzvou pro čerstvé důchodce. Pomalu člověk zraje do věku, kdy již nemá možnost volby. Když neudělá velké věci hned, tak už je neudělá nikdy.Myšlenka této brutální cyklistické vyjížďky do alpských kopců mě napadla ve vlaku…