3. Rumunsko

Cestopisy z Rumunska

Příběhy z výprav z Rumunska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Rumunska

Návrat do devadesátek. Dovolená u Černého moře je alternativou pro nenáročné
Michael Daněk 2019-12-03T11:04:45+01:00 0 komentářů
Rumunsko 2019

Plánujete letní dovolenou a už vás omrzely klasické cílové destinace českých turistů, kterými je Chorvatsko, Itálie nebo třeba Řecko?. Tisíc šest set kilometrů dlouhá cesta autem z Prahy do přímořské Constanty trvá nějakých sedmnáct hodin. To, co utratíte navíc za palivo oproti cestě například k Jadranu, ušetříte na…

Nejmalebnější silnice na světe zaujala i Jeremyho Clarksona
Michael Daněk 2019-12-03T10:51:45+01:00 1 komentář
Rumunsko 2019

Pokud vás přesvědčil minulý díl seriálu Drbna na cestách k tomu, abyste vyrazili na výlet do turistickým ruchem nepříliš poskvrněného Rumunska, nezapomeňte si do seznamu míst přidat i toto.. Skoro 170 kilometrů dlouhá silnice spojuje rumunská města Sibiu a Pitești. Samotný úsek horského přechodu Transfăgărășan je dlouhý zhruba 90 kilometrů. V zimním období, obvykle od 1. listopadu…

🙏 Praktické
Nejúžasnější podzemní místo na Zemi najdete tisíc kilometrů od hranic
Michael Daněk 2019-12-03T10:45:16+01:00 1 komentář
Rumunsko 2019

Turisticky „profláknutých“ destinací najdete na mapě Evropy nespočet. Drbna proto vyrazila za dobrodružstvím do země, kterou si s mainstreamovými dovolenými jen těžko spojíte.. Jen málokdo by hádal, že nejkrásnější podzemní místo na planetě, alespoň podle amerického portálu Business Insider, najdete právě v Rumunsku. Důl Salina Turda už skoro devadesát let neslouží svému…

Jesenný roadtrip po Uhorsku
tonic 2019-10-09T22:45:52+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

1800 kilometrov po rôznych končinách Slovenska, Maďarska, Rumunska a Ukrajiny. . Začiatok jesene je pravdepodobne najlepšie obdobie na cestovanie. Hlavná turistická sezóna je na konci, no počasie je zvyčajne stále príjemné. Vďaka mojej dlhoročnej vernosti Korporácii a Kristovým…

Na skok v Bukurešti
Tomáš Cibulka 2019-10-05T09:50:28+02:00 0 komentářů
Rumunsko 2019

aneb krátce o rumunské metropoli. Rumunská metropole je se svými zhruba 2 miliony obyvatel šestým největším městem Evropské unie. Rozhodně se ale netěší takové popularitě mezi turisty, jako ostatní hlavní města, zejména západně od ní…

RUMUNSKO za KAČKU
Kateřina Ostrá 2019-05-26T19:02:21+02:00 18 komentářů
Rumunsko 2017

Země, ve které jsem se ocitla úplnou náhodou, neměla od ní žádné očekávání a o to víc mě překvapila. Neskutečné hory, úchvatná příroda, dechberoucí hrady a zámky… Jedním slovem pohádka! . Termín:21. - 24. červen 2017, 4 dny/ 3 nociProč Rumunsko?Tak tady je naprosto jednoznačná odpověď - protože levná letenka. A když říkám levná, tak myslím svoji dosud nejlevnější letenku ze všech.…

Říjnový city trip po Rumunsku
Ivan 2018-11-02T19:04:30+01:00 0 komentářů
Rumunsko 2018

Nabídka levných letenek z líhně Ryanair/Laudamotion mě inspirovala k cestě do země, kterou jsem dosud nenavštívil.. Tedy navštívil, pokud počítám zamlada někdy v r. 1987 průjezd autobusem z ČSSR do Bulharska , kdy mi v paměti utkvěla pochmurná města se zasmušilými lidmi, kterým se evidentně dařilo hůř než nám. A…

📷 Krásné fotky
Rumunsko
Jakub 2018-10-17T13:43:19+02:00 4 komentáře
Rumunsko 2017

Divoká příroda, krásné hory, obrovské hrady a chutné jídlo.. Pánská jízda rumunskými horami. Za vším stálo momentální rozhodnutí vymyšlené v hospodě u piva, zajet si s klukama na výlet někam dál než do Jeseníků. Bylo obtížné najít společný termín, ale nakonec…

Rumunsko, balkánská láska
Sarka Sokolova 2018-09-26T17:03:53+02:00 3 komentáře
Rumunsko 2016

jakmile jednou Rumunsko navštívíte, omotá si Vás kolem prstu a bude Vás lákat stále zpět. . Nejdříve pár tipů:nejlepší způsob cestování: auto a pěšky.Uvidíte tak nejvíc. Auto si rozhodně rezervujte dopředu přes internet, vyhnete se potom stresům na letišti. Po příletu na vás bude čekat…