3. Malta
  4. Ostrov Gozo převážně pěšky aneb Malta trochu jinak

Ostrov Gozo převážně pěšky aneb Malta trochu jinak

Gozo patří k Maltskému souostroví a je skvělou volbou pro pěší turistiku
Cestopis z roku 2022 napsal divan

Zážitky pro tebe sepsal divan

23. 03. 2022, poslední aktualizace 2022-05-13T15:42:18+02:00

divan žije v České republice a procestoval 17 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 5 cestopisů .

Avatar uživatele Kimči
Kimči

Díky za zajímavý cestopis. Až/pokud poletím na Maltu, určitě se inspiruji.

divan
  • (upraveno 2022-03-23T23:14:36+01:00)

Díky, budu rád, když můj cestopis někomu pomůže a/nebo ho inspiruje :-)

Další cestopisy, které napsal divan

Z Dublinu na severozápad Irska
divan 2019-12-19T23:53:05+01:00 11 komentářů
Irsko 2019

Divoké útesy, krásné pláže, stolovou horu a ještě mnohem víc najdete na severozápadě Irska. První červencový pátek přistáváme dopoledne v DublinuVyzvedla nás kamarádka, u níž najdeme během části našeho irského pobytu dočasný domov, ležící asi hodinu jízdy od Dublinu. V sobotu jedeme do…

Princovy ostrovy: malý kousek rozmanitého Turecka
divan 2019-12-17T21:44:55+01:00 4 komentáře
Turecko 2010

Stačí půlhodina plavby z Istanbulu a ocitnete se v jiném světě. Pozdě, ale přeceI když se moje cesta uskutečnila už v září 2010, až teď jsem se pustil do psaní cestopisu. Proto to pozdě, ale přece. Tehdy jsem se vypravil za mým tureckým kamarádem. Plán 10ti…

Postřehy z cesty po čínských provinciích S'-čchuan a Jün-nan
divan 2019-12-15T20:53:11+01:00 17 komentářů
Čína 2019

Různé postřehy, něco o jídle a pití, zkušenosti, .... ÚvodTento článek volně navazuje na můj cestopis Čínské putování: provincie S'-čchuan a Jün-nan https://www.cestujlevne.com/cest...n-nan-1236. Tentokrát se budu věnovat různým postřehům, zážitkům,…

Čínské putování: provincie S'-čchuan a Jün-nan
divan 2019-12-13T00:44:06+01:00 11 komentářů
Čína 2019

Tři zimní týdny s památkami, přírodou, davy lidí, velkoměsty, pandami, ... . ÚvodCestovali jsme do jiných míst, než do kterých obvykle míří zahraniční turisté. Důvodem byl mj. termín cesty na přelomu ledna a února, kdy bývají místa jako Peking, Xi'an apod. nehostinná: zima,…