3. Malta

Cestopisy z Malty

Příběhy z výprav z Malty napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Malty

📷 Krásné fotky
Ostrov Gozo převážně pěšky aneb Malta trochu jinak
divan 2022-03-23T02:37:07+01:00 2 komentáře
Malta 2022

Gozo patří k Maltskému souostroví a je skvělou volbou pro pěší turistiku. Čtyři noci na ostrově GozoBěhem naší loňské návštěvy Malty jsme si udělali jednodenní výlet na ostrov Gozo. Protože se nám na něm zalíbilo, tak jsme tam při letošní březnové týdenní cestě na Maltu…

Johanitská Malta
Hanka Maturová 2021-09-04T13:32:09+02:00 0 komentářů
Malta 2020

Malá zemička s neskutečnými poklady. ÚvodPředstava "válecí" dovolené se pro mě rovná představě očistce. Naopak pro mého přítele představuje očistec má běžná dovolená. Tedy s příručákem odjedu na blízký východ, půjčím si auto a nějak tam…

Malta pod rouškou
Avatar uživatele Sylvi
Sylvi 2020-07-25T23:33:51+02:00 1 komentář
Malta 2020

O návštěvě malého ostrovního státečku s malebnými městy, půvabnými výhledy do krajiny, bohatou historií a aktuální povinností občas schovat obličej pod roušku.. Původně jsem vůbec letos neměla trávit červencový týden na Maltě. Původně jsem měla několik týdnů putovat po Portugalsku a Španělsku. Ale jak se situace vyvíjela, stal se výlet na Pyrenejský…

🙏 Praktické
"Il pampalini" aneb jak jsme za týden (trochu) poznali Maltu
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2019-05-22T21:05:26+02:00 0 komentářů
Malta 2019

Týden na Maltě. Týden pohody. Týden krásných míst. Týden objevování.. Přestože milujeme Řecko a jeho ostrovy (ale i jiné destinace a kraje), Malta byla v hledáčku nějakou (delší) dobu. Akce s letenkami odstartovala plánování týdne na Maltě. Let z Prahy (s Air Malta)…

🙏 Praktické
MALTA za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2018-10-30T14:37:06+01:00 34 komentářů
Malta 2018

Malta, to je “Karibik” uprostřed Středozemního moře! Nabízí kombinaci neuvěřitelného množství památek na opravdu malé ploše a tyrkysově modré moře... MALTA - zajímavosti.. V roce 2015 byla Malta zařazena na 6 nejvhodnější místo na důchod. Může za to kombinace: 1/ skvělé počasí po celý rok2/ výborná kuchyně3/ kvalitní zdravotnický systém  Na Maltě…