3. Malta

Cestopisy z Malty

Příběhy z výprav z Malty napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Malty

Malta pod rouškou
Avatar uživatele Sylvie
Sylvie 2020-07-25T23:33:51+02:00 1 komentář
Malta 2020

O návštěvě malého ostrovního státečku s malebnými městy, půvabnými výhledy do krajiny, bohatou historií a aktuální povinností občas schovat obličej pod roušku.. Původně jsem vůbec letos neměla trávit červencový týden na Maltě. Původně jsem měla několik týdnů putovat po Portugalsku a Španělsku. Ale jak se situace vyvíjela, stal se výlet na Pyrenejský…

🙏 Praktické
"Il pampalini" aneb jak jsme za týden (trochu) poznali Maltu
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2019-05-22T21:05:26+02:00 0 komentářů
Malta 2019

Týden na Maltě. Týden pohody. Týden krásných míst. Týden objevování.. Přestože milujeme Řecko a jeho ostrovy (ale i jiné destinace a kraje), Malta byla v hledáčku nějakou (delší) dobu. Akce s letenkami odstartovala plánování týdne na Maltě. Let z Prahy (s Air Malta)…

🙏 Praktické
MALTA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2018-10-30T14:37:06+01:00 33 komentářů
Malta 2018

Malta, to je “Karibik” uprostřed Středozemního moře! Nabízí kombinaci neuvěřitelného množství památek na opravdu malé ploše a tyrkysově modré moře... MALTA - zajímavosti.. V roce 2015 byla Malta zařazena na 6 nejvhodnější místo na důchod. Může za to kombinace: 1/ skvělé počasí po celý rok2/ výborná kuchyně3/ kvalitní zdravotnický systém  Na Maltě…