3. Lotyšsko
  4. Predĺžený víkend v Lotyšsku

Predĺžený víkend v Lotyšsku

Februárový 600 kilometrový okruh západnou časťou Lotyšska na trase Riga – Kolka – Ventspils – Riga.
Cestopis z roku 2020 napsal cizy

Zážitky pro tebe sepsal cizy

23. 02. 2020, poslední aktualizace 2020-02-23T10:51:51+01:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 54 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 6 let, napsal pro tebe 22 cestopisů . Má své stránky https://romanherda.com/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal cizy

Okolo Korintského zálivu
cizy 2020-10-21T14:08:27+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

4 dni v Grécku, počas ktorých sme si spravili okruh okolo Korintského zálivu a stihli si odskočiť okúpať sa na Lefkadu. . Železo treba kuť, kým je horúce. Čo sa týka výletov, toto staré príslovie platí v dnešnej dobe dokonale. Dnes už človek nevie dňa ani hodiny, ktorý štát kedy koho hodí na červený zoznam. Keď sme sa…

Kúpanie na Peloponéze
cizy 2020-10-16T12:28:50+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

Oddychový kúpací road trip na predĺžený víkend po najväčšom gréckom polostrove.. : Keď som v novembri 2019 kupoval letenky do Grécka na predĺžený víkend, bral som to ako hotovú vec. V poslednej dobe si však človek už nemôže byť istý ničím. V tomto prípade sa však kolesá osudu…

Dva týždne okolo Poľska
cizy 2020-10-08T13:44:45+02:00 2 komentáře
Polsko 2020

Road trip krajinou našich severných susedov od jej západných hraníc s Nemeckom popri Baltiku cez Mazury až k Bielovežskému pralesu pri hraniciach s Bieloruskom. . O tom ako Korona, resp. SARS-Cov-2 – keď už mám byť exaktný – narušila, zničila alebo zrušila cestovateľské plány komukoľvek je úplne zbytočné diskutovať, tak tu nebudem nariekať. Pokým pri…

Týždeň južným Marokom
cizy 2020-03-05T10:13:44+01:00 0 komentářů
Maroko 2017

Road trip južným Marokom. Z Marakéšu cez Atlas až do Sidi Ifni a po pobreží naspäť. . Maroko som mal v hľadáčiku už niekoľko rokov, ale cenu spiatočnej letenky presahujúcu bežne 200€ som nebol ochotný akceptovať. Riešením ešte bolo nakombinovať lety s Ryanairom cez prestup, ale keďže…