Punkový low cost Norsko

čtení na 65 minut
hodnoceno 7 x

Cestopis z roku 2021 napsal Barča _2

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal(a) Barča _2
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-11-09T18:50:11+01:00

Barča _2 procestoval(a) 18 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne.com se přidal(a) před 1 rokem a napsal(a) pro tebe 3 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Avatar uživatele kickass1
kickass1

Nejak uz ani ty cestopisy moc nectu, ale tenhle mel celkem clickbait nadpis, tak sem si po dlouhe dobe zase neco precetl a ten cestopis je fakt super - je to presne styl cestovani "anti-ja", proto me to tak nadchlo..

Slychaval jsem tak pred 15ti rokama celkem dobrodruzne historky o cestovni kancelari Adventure (nevim jestli jeste funguje), ktera po revoluci vozila cestovani chtive Cechy na pekelne zajezdy autobusem doslova po celem svete (co je lepsiho nez videt Egypt karosou z Prahy :D) - tvuj cestopis mi to nejak ozivil v hlave..

Kazdopadne ja nikdy v zivote na takovy zajezd urcite nepojedu, ale jako inspirace na vylet do Norska super :) Fakt me prekvapuje, ze sis vybrala zrovna takovy zajezd, uprimne bych Vas podle fotek fakt tipnul na nejakou valecku v Hurghade all inc :)))

Barča _2

Díky moc za krásný komentář :).

Musím říct, že ani já a vlastně ani nikdo kolem koho znám by neřekl, že se na takovou cestu vydám zrovna já. Ale byl to jeden z nejintenzivnějších a nejkrásnějších zážitků z cest co mám!

Není to asi pro každého. Ale určitě jsem v Norsku tímto low-cost stylem nebyla naposled a moc doporučuji :)

Avatar uživatele Matouš Saidl
Matouš Saidl

Nádherný, byla sranda to číst

Barča _2

Moc děkuji :)!

Jsem ráda, že i když tenhle cestopis je fakt mega dlouhý, tak některé neodradil a přesto si ho přečetli :D