3. Norsko

Cestopisy z Norska

Příběhy z výprav z Norska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Norska

📷 Krásné fotky
Čarokrásné Lofoty (Norsko)
Jan Klíma 2020-05-05T12:48:33+02:00 14 komentářů
Norsko 2019

Máte-li rádi jedinečné scenérie, půlnoční slunce či polární záři, Lofoty byly měly být číslem jedna ve vašem hledáčku. Přesvědčte se sami!. Lofoty jsou nedotčeným vikingským rájem, do kterého se okamžitě zamilujete. Pokud se tam vydáte, nezáleží na tom, zda je léto nebo zima. Toto souostroví na samotném severu v Norsku poskytuje vše, co…

Alesund, Norsko z Katovic
MnK International 2020-02-07T20:54:59+01:00 0 komentářů
Norsko 2019

Jak se tam dostat, tipy do začátku, co vidět.. Do Norska jsme chtěli již dlouho a tak když se objevily letenky z Katowic za necelých 600,- a mě zrovna přišla výplata, tak jsem to prostě vzala. Do Katowic jsme se dostali krásně a pohodlně…

Přechod národního parku Jotunheimen
MONIKA KUPCOVÁ 2020-01-21T13:06:55+01:00 0 komentářů
Norsko 2016

Drsná krajina tundry s hebkými koberci mechů a lišejníků, ledovci, obrovskými vodopády, do pevniny hluboce zaříznutými fjordy, průzračnými jezery a stády divokých sobů. . Tuto severskou zemi jsem se rozhodla navštívit  na přelomu června / července 2016 jako jedna z účastnic zájezdu. Čekal nás osmidenní přechod jednoho ze 40 národních parků na území Norska, a to byl…

Norsko autem 4: Norské národní parky, sobi a ledovec, který byl moc daleko
bohuslav.koukal 2019-12-15T20:27:08+01:00 0 komentářů
Norsko 2019

Kterak jsme k ledovci šli a nedošli, ale ta krajina za to stála, kterak jsme sobí farmu a lovce v džípech potkali a nakonec to slivovicí zapili a smaženicí zajedli.. Dnešní den je stále ještě hlavně tranzitní. Chceme se do večera dostat do Randsverku, kde se Pája stará o kemp. Po záchodovo/nákupní zastávce v obchoďáku, kde ochutnávku marmelády pojmu jako druhou…

Norsko autem 3: Z Drammen do Kongsberg, stanování v lomu
bohuslav.koukal 2019-12-15T20:26:10+01:00 0 komentářů
Norsko 2019

Čtyři v autě, sloupové kostely, japonští zájezdníci, norská houba jako jemná předzvěst bohaté úrody, první a poslední noc ve stanu.. Po snídani v podobě vločkové kaše s rozinkama, políčkem čokolády a jablečnou přesnídávkou, která nás bude provázet celé dva týdny, vyrážíme. Ráno je kosa, ale slunce rychle rozpouští naše chmury…

Norsko autem 1: Autem, trajektem a mostem z Prahy do Osla
bohuslav.koukal 2019-12-15T20:23:45+01:00 0 komentářů
Norsko 2019

Manželka, mňoukající kočka, po střechu naložená bílá Fabie a čtrnáct plechovek Staropramenu. . V pátek z práce vyrážím dřív, na Smícháči předávám tátovi klíče, aby se někdy stavil zalít kytky. Doma s lehkostí vyběhnu 88 schodů, protože vím, že mě dnes večer čekají ještě aspoň desetkrát, a…

BERGEN A VÝLET DO OKOLNÍCH FJORDŮ prodloužený víkend
Marek Podzemný 2019-09-26T18:31:33+02:00 0 komentářů
Norsko 2017

našlapaný víkend s jedním z nejlepších poznávacích výletů NORWAY IN A NUTSHELL. Vážení cestovatelé,-Přicházím s dalším cestopisem, který Vám může pomoci naplánovat si prodloužený víkend v Bergenu s ochutnávkou norské přírody. Bergen je staré hanzovní město, které je dnes druhým…

Víkend v mrazivě bílém Oslu
David Eiselt 2019-01-22T17:07:58+01:00 2 komentáře
Norsko 2019

V první polovině ledna jsme se rozhodli vydat na krátký eurovíkend do zimní norské metropole Osla. Zde je, jak naše cesta probíhala.. Když se na konci listopadu během slevového „černého pátku“ objevují zvýhodněné letenky do Osla včetně možnosti skvělého ubytování v samotném centru (psal jsem zde https://www.cestujlevne.com/akcn..…

Roadtrip Norsko 2014
Tomáš Cibulka 2019-01-19T17:26:51+01:00 0 komentářů
Evropa 2014

aneb bacha na ledovce a německé prázdniny.... Tentokrát jsem se rozhodl vrátit se trochu do minulosti a trochu si připomenout jeden výlet, ke kterému výjimečně nebylo potřeba letecké dopravy. Jako vždy, tak už tehdy jsem připravil krátké video,…

NORSKO
Markéta Nakládalová 2019-01-02T21:46:06+01:00 9 komentářů
Norsko 2018

Skandinávská hornatá země plná úžasných přírodních úkazů, které jsme se vydali objevovat s našim tříletým synem. Aneb po narození dítěte život nekončí, ale začíná.. Tenhle cestopis bude podrobným průvodcem po nejznámějších turistických místech Norska. Bude ale hlavně takovou motivací a podporou pro všechny, kteří se bojí, že by všechny tyhle náročné tůry…