3. Rumunsko
  4. Říjnový city trip po Rumunsku

Říjnový city trip po Rumunsku

Nabídka levných letenek z líhně Ryanair/Laudamotion mě inspirovala k cestě do země, kterou jsem dosud nenavštívil.
Cestopis z roku 2018 napsal Ivan

Zážitky pro tebe sepsal Ivan

02. 11. 2018, poslední aktualizace 2018-11-04T12:39:47+01:00

Ivan a procestoval 26 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 7 let, napsal pro tebe 1 cestopis .

Komentáře

Marathon v Amsterdamu
Oťas 2021-10-20T13:40:46+02:00 0 komentářů
Nizozemsko 2021

Díky velmi časnému příletu do Amsterdamu (okolo 7:30) jsme nemuseli nikam spěchat. Přes aplikaci GVB jsme si koupili lístky na městskou dopravu. Aplikace umožňuje koupit hodinovou jízdenku za €3,20,…

Portugalsko Algarve - 07/2021

Portugalsko - AlgarveTento region nabízí krásné pobřeží omývané Atlantským oceánem a nepřeberné množství překrásných pláží, od velkých dlouhých až po malinké pláže, kde jste skoro sami.  V mém…

Isla Contoy a šnorchlování se žralokem
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:45:53+02:00 2 komentáře
Mexiko 2021

Isla Contoy je národní park na mexickém ostrově, kam se dostane jenom 200 lidí týdně. Žije zde několik desítek druhů živočichů, ohrožené druhy želv a na pláži kolem vás běhají krabi. Ráj na Zemi. :) . Když jsem se přehrabávala na Googlu a hledala jsem tipy na výlety v Mexiku, vykoukl na mě národní park na opuštěném ostrově - Isla Contoy. Jediná možnost, jak se sem dostat, je s agenturou, která má…

Kudy a kam v Playa del Carmen
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:26:52+02:00 0 komentářů
Mexiko 2021

Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku, kam se dá dojet z Cancunu místními minibusy za pár pesos. Město jako takové není moc zajímavé, ale pokud už se sem vydáte, tady je pár tipů na výlety. :). Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku a rovnou vám prozradím, že nás to tady moc nenadchlo. Je to výborná lokalita na výlety, ale samotné město slouží hlavně jako resort pro Američany, kteří…