3. Portugalsko

Cestopis z roku 2019 napsal Jiří Fleischmann

Zážitky pro tebe sepsal Jiří Fleischmann

28. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-06-11T20:09:37+02:00

Jiří Fleischmann a procestoval 11 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 1 cestopis .

divan
  • Přidal se před rokem
  • (upraveno 2020-05-29T14:59:25+02:00)

Tip na vylepšení cestopisu: popište prosím ty fotky, ze kterých není patrné, o co se jedná - tj. která stavba/místo atd. na nich je. Když ale popíšete všechny, tím líp.

Jiří Fleischmann

Děkuji moc za připomínku.

Martin Vícha

Portugalsko je moje oblíbená destinace, ale Sintru jsem ještě nestihl. Je čas poohlížet se po letenkách :-).

Jiří Fleischmann

Na Sintru jsme se moc těšili a vůbec nás nezklamala, právě naopak. Nachodili jsme spousta kilometrů, ale stálo to za to!! My zase pokukujeme už po letenkách do Porta :))

Post Soviet 2021 - 2.část
David Hosl 2021-08-04T12:42:10+02:00 0 komentářů
Evropa 2021

Ukrajina - Kyjev + Černobyl a na skok do Moldavska. V červnu 2021 jsem na pár dní navštívil Rumunsko, které jsem chtěl původně spojit s Moldavskem a Ukrajinou. Z toho nakonec sešlo (viz https://www.cestujlevne.com/cest...-cast-2039 ), ale myšlenku…

Dominikánská republika v době Covidu
Martin Š. 2021-08-03T16:32:48+02:00 0 komentářů
Dominikánská Republika 2021

Last-minute letenky, spíše odpočinková dovolená. Tipy na výlety, oblast, výběr peněz,.... Na konci července 2021 jsme se vrátili z Dominikánské republiky. Psalo mi pár lidí a ptalo se na podobné otázky, rád bych zde tedy popsal naše zkušenosti, třeba to někomu v době covidu pomůže. Letěli…

Kyrgyzstán 2021
Petr Parizek 2021-08-02T13:30:03+02:00 9 komentářů

aneb úchvatná země, v této době bez turistů. Naše plánování začalo v době, kdy cestovat po světě bylo povoleno a normální. Bohužel vyšší moc tomu chtěla a náš odlet se posunoval a posunoval. Ale neb nic netrvá věčně, i naše cesta mohla začít.…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 2 komentáře

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…