3. Portugalsko

Cestopis z roku 2019 napsal Jiří Fleischmann

Zážitky pro tebe sepsal Jiří Fleischmann

28. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-06-11T20:09:37+02:00

Jiří Fleischmann a procestoval 11 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 1 cestopis .

divan
  • (upraveno 2020-05-29T14:59:25+02:00)

Tip na vylepšení cestopisu: popište prosím ty fotky, ze kterých není patrné, o co se jedná - tj. která stavba/místo atd. na nich je. Když ale popíšete všechny, tím líp.

Jiří Fleischmann

Děkuji moc za připomínku.

Martin Vícha

Portugalsko je moje oblíbená destinace, ale Sintru jsem ještě nestihl. Je čas poohlížet se po letenkách :-).

Jiří Fleischmann

Na Sintru jsme se moc těšili a vůbec nás nezklamala, právě naopak. Nachodili jsme spousta kilometrů, ale stálo to za to!! My zase pokukujeme už po letenkách do Porta :))

Za pár PENů v Peru
Avatar uživatele conic30
conic30 2022-05-21T22:46:36+02:00 0 komentářů
Peru 2022

...aneb výprava do země, o které jsem netušila, že chci navštívit.... Začalo to jak už pro mě typicky. Nad ránem sedím v ambulanci a při čekání na výsledky brouzdám na netu po akčních letenkách. Po více než dvou covidových letech, kdy člověk nemohl skoro ani z domu, se…

Belgie - dámská jízda na pár dní
Míša Peterková 2022-05-21T18:45:06+02:00 0 komentářů
Belgie 2022

Ráda bych se podělila o své zážitky a praktické rady o Belgii - Brusel, Gent, Bruggy. Den 1. BruselVe čtvrtek 12.5. jsme vstávaly ve 3.20. Opravdu brzy ráno, zato ale natěšené na naši cestu. Prodloužený víkend v Belgii a jen 3 kamarádky, značka ideál. Letěly jsme z Prahy do Charleroi,…

Barneyho víkendové (ú)lety: Tenerife
Barney1987 2022-05-18T00:09:09+02:00 15 komentářů
Španělsko 2022

48hodin na Tenerife. Předmluva:Rozhodl jsem se sepsat seriál cestopisů s názvem " Bárneyho víkendové (ú)lety".  Jak tyto výlety a tento nápad vznikl?... Vlastně úplně náhodou. Jako bežný smrtelník a zaměstnanec, mám…

Polární trek dalekým Laponskem, aneb prvně na běžkách
Jan Pešek 2022-05-17T19:58:36+02:00 0 komentářů
Švédsko 2022

Je to marný, je to marný, je to marný. Funím ve sněhu daleko za polárním kruhem ve Švédsku poblíž Norska a není cesty zpět. Nebo možná je, ale zase to bude do cíle přede mnou asi kratší. Vlastně ani…