3. Rumunsko
  4. RUMUNSKO za KAČKU

RUMUNSKO za KAČKU

Země, ve které jsem se ocitla úplnou náhodou, neměla od ní žádné očekávání a o to víc mě překvapila. Neskutečné hory, úchvatná příroda, dechberoucí hrady a zámky… Jedním slovem pohádka!
Cestopis z roku 2017 napsala Kateřina Ostrá

Zážitky pro tebe sepsala Kateřina Ostrá

26. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-10-23T06:45:47+02:00

Kateřina Ostrá a procestovala 36 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 51 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Super cestopis. Až je mi líto, že jsem byl naposledy v Rumunsku jen na 2 dny a ještě je strávil ve městě.

Nebyla tohle https://goo.gl/maps/7tAHUEVb6rBaFrz38 náhodou ta ci... ehm vesnice rumunských spoluobčanů nepříliš legálně vydělávajících ve Velké Británii? 😂

cali

Ne, toto jsou exteriéry z nově připravovaného seriálu Čechovi na TV Barrandov.

Doufám, že je všechny bude hrát Jaromír Soukup. 😁

Jasně že je! Jaks’ to našel??! 😂

Jinak ani nemluv.. Nemůžu věřit, že je to víc jak dva roky, co jsem tam byla.. Bylo to tam neuvěřitelný po všech stránkách.. 💛

Tak umím trošku googlit, no. :) Jinak už tuším v roce 2014 v britském bulváru psali, že to místní úřady chtějí strhnout, protože je to postavené vesměs nelegálně, bez ohledu na bezpečnost a ještě za peníze z trestné činnosti. 😊

😂😂😂 Goooglit fakt umíš! A nejen letenky 🤪😂

Tam se nikdo cokoli strhávat neodváží 😂

Vojtěch Hájek

Super! Jen doplním, ze do Kluze lítá Wizzair z Vídně a to občas za fajn ceny :)

Kateřina Ostrá

Ani, z Vídně létají, ale to je pro mě + 700,- a né úplně navazující busy do Brna nebo parkování, které neodpovídá režimu za Kačku 🙈😁Bratislava byla TOP...škoda jí...

A za super děkuji 🙏😉

Pěkný :)

Díky za další super cestopis! Moc ráda si je čtu. Tento mi tak trochu nahradil cestu za kamarádkou do Rumunska, kterou jsem nemohla na začátku měsíce absolvovat kvůli škole. V Rumunsku mám několik přátel, tak snad se opět brzy naskytne příležitost se za nimi podívat.

...to já děkuji :)

Krásné čtení. V Rumunsku jsem byla pracovně před dvěmi lety a uchvátilo mne. Chystám se tam v září a věřím, že tam pojedu víckrát. Je tam opravdu co vidět... přeji další dech beroucí zážitky a těším se na další vaše povídání. D.

Kateřina Ostrá

Dášo děkuji. Vážím si takovéto zpětné vazby! A v září si to tam užijte i za mě!! :)

mirjur

Díky za další super inspiraci! Teď už jen sehnat toho parťáka... :-)

Roman Trach

Jako vždy HDR na 100%. Fotky jsou hrozné.

Kateřina Ostrá

Máš naprostou pravdu. Je to dva roky zpátky, měla jsem tehdy hodně blbej foťák a s filtry se to dalo...

Budu tam muset zajet znova a vyfotit si to líp :)

• (upraveno 2019-05-26T23:21:47+02:00)

To bych ráda, jenže já je v originále nemám. Fotky promazávám a nechávám jen minimum. Tyhle starší fotky (cestopisy 2017 a starší) jsem si upravila, ulozila a diky tomu je to nevratny dej.

Je to skoda, protoze i ja ted vidim tu hruzu.. Asi jako kdyz se divam na fotku z detstvi a vidim se ve zvonech 🙈😂😂😂Chcete to vygumovat, ale nejde to 😂 Kazdopadne jak uz tu kdosi napsal - nerozjizdim fotodatabanku a ani se neprezentuji jsko nejaky fotograf. Ani takovou ambici nemam. Fotky jsou sice soucast cestopisu, ale neni to to hlavni. Alespon pro me ne.

Krásně řečeno...

Ale zvony už fakt nikdy ;)

Další cestopisy, které napsal Kateřina Ostrá

PORTUGALSKO podruhé za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-11-11T16:11:46+01:00 40 komentářů
Portugalsko 2020

Temperamentní metropole, neskutečný Atlantik, majáky, výtahy, legendární tramvaje, sangrie a ginja. Taky dušičkový lockdown a pozvánka na víno na české velvyslanectví. To je repete Lisabonu za Kačku.. Dušičky v Lisabonu - kdo by to nechtěl zažít! Místo deštivých sychravých dnů babí léto. Temperamentní Lisabon, divoké pobřeží Atlantiku, Porto a konečně ochutnávka pravého portského vína.. prostě…

MALLORCA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-24T16:15:29+02:00 71 komentářů
Španělsko 2020

Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… . Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… Pro mě už…

TENERIFE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-14T08:36:47+02:00 94 komentářů
Španělsko 2020

Ostrov tisíce kontrastů. Vyprahlá pustina na jihu,skoro deštný prales na severu,neuvěřitelný Atlantik kolem. Nádherné pláže,úžasné parky. Navždy už ale moje nejvyšší hora,na kterou jsem se vydrápala... Ostrov tisíce kontrastů. Vyprahlá pustina na jihu, skoro deštný prales na severu, neuvěřitelný Atlantik všude kolem. Nádherné pláže, úžasné parky. Navždy už ale moje nejvyšší hora, na kterou jsem se…

KRAKOV za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-25T11:34:05+02:00 30 komentářů
Polsko 2020

Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad. Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté senzace... Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad... Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté…