3. Spojené Království
  4. Skrblík v Londýně (2 z 3)

Skrblík v Londýně (2 z 3)

O TOM, JAK SE POHYBOVAT PO LONDÝNĚ. Pro méně protřelé cestovatele :)
Avatar uživatele Lidka R
Cestopis z výpravy „Londýn 2019“ z roku 2019 napsala Lidka R

Zážitky pro tebe sepsala Lidka R

31. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-06-04T09:40:58+02:00

Lidka R žije v České republice a procestovala 12 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 3 cestopisy .

• Přidal se před rokem
  • (upraveno 2019-06-03T13:54:56+02:00)

Já si také myslím, že je to praktické, já mám naopak praktické cestopisy mnohem radši než takové ty popisující, kde jsem nakupoval alkohol a dal si skvělou večeři a při západu slunce a k tomu nějaké foto upravené ve photoshopu. Ne každý se chystá na Bali a na Zanzibar.

Děkuji za tento step-by-step průvodce. Souhlasím s andromedou.

rodik

To fakt nešlo dát do jednoho článku a musí to být roztáhnuté po 3 odstavcích do 5ti článků? Vždyť je to jen Londýn... Tam se jezdí zrovna jako Brna. :-)

David Eiselt

Já myslím, že to nevadí :) máme tu snahu o praktického průvodce step by step pro začátečníky a tenhle díl se věnuje dopravě. Takže za mě jediné, přidat podkapitolku přímo do nadpisu, aby to bylo hned vidět.

Cílovka jsou začátečníci :) za mě dobrý.

rodik: Jednoduchý, když se ti to nelíbí, tak to nečti :D ne každej je hned dokonalej cestovatel a někdo může ocenit step-by-step návod i na "běžné" destinace.

Bahrain
Jack 2021-01-14T20:31:45+01:00 0 komentářů
Bahrajn 2017

I přes to, že se jedná o velmi malý ostrovní stát v Perském zálivu, jehož většinu území zabírá poušť , už kvůli dávné historii tohoto místa ,stojí za to strávit tu pár dní. . Království Bahrain, jehož území bylo osídleno již od prehistorických dob. Mimo jiné zde žila a vzkvétala  dávná civilizace Dilmun.  Dnes  tady stojí  super moderní hlavní město Bahrainu Manama,  kde…

Budapešť z druhé strany.
Jiří 73 2021-01-13T15:47:07+01:00 2 komentáře

Opět napíšu pár poznatků z města které miluji a rád se tam vracím. Patří k těm ,ve kterých se člověk cítí jako doma , stejně jako v Praze a ve Vídni.  Letecky se tam z Prahy dostanete za pár korun a…

Antarktida na poslední chvíli
Petr Travnik 2021-01-12T13:12:06+01:00 12 komentářů
Argentina 2020

Když v jednu únorovou středu roku 2020 přišel telefon s last minute nabídkou od agentky, neváhal jsem a během osmi dní už jsem se naloďoval v nejjižnějším městě Argentiny na expediční loď. Last Minute nabídka díky COVIDuO Antarktickou výpravu jsem se již nějakou dobu zajímal, jelikož se jednalo o poslední kontinent do mé cestovatelské sbírky. Na začátku roku 2020 jsem ještě bydlel v…

"Ztracené" ostrovy v Guinejském zálivu - São Tomé & Príncipe
Petr Hingar 2021-01-08T12:57:53+01:00 2 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Když jsem se rozhodoval kam pojedu, tak jsem věděl jedno. Po dlouhé době jsem se chtěl podívat někam do Afriky. Po zvážení, kam mne pustí Covid a zároveň s ohledem na “co nejvíce neturistickou” zemi,. Když jsem se rozhodoval kam pojedu, tak jsem věděl jedno. Po dlouhé době jsem se chtěl podívat někam do Afriky. Po zvážení, kam mne pustí Covid a zároveň  s ohledem na “co nejvíce neturistickou” zemi…